Ga naar inhoud
  • 0

Chicago velgen te repareren?


martintk

Vraag

Ik wil graag de originele Chicago velgen onder mijn passat monteren.

Nu kan ik een gebruikte set kopen, maar hierop zitten beschadigingen. Krassen op het gepolijste deel van de velgen en een klein beetje stoeprandschade.

 

Is dit goed te herstellen, en zo ja wie weet een goed adres? Liefst in de buurt van Zwolle.

 

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Martin, dat gaat niet heel gemakkelijk worden. De chicagovelgen zijn hoogglans gepolijst, maar er zit in dat gepolijste een soort van rasterwerk. Het gaat heel lastig worden om dat onzichtbaar weg te werken. Ik zou zo niet weten welk bedrijf dat onzichtbaar voor je kan doen. Misschien toch beter om door te zoeken naar een onbeschadigde set?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Chicago velgen kan je niet herstellen wel kan je ze laten herstellen en poedercoaten.

Maar dan ben je het 2tone polijst kwijt.

 

Chicago velgen zijn mooi maar O zo super gevoelig voor krassen en steenslag waardoor de lag schade oploop en later oxidatie kan plaats vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de tip. Ik heb net even op de website gekeken en de prijzen lijken redelijk. Ze vragen zes tientjes voor het repareren van de gepolijste randen mits de velgen recht zijn en zonder banden aangeleverd worden. Ik denk dat ik dit eens ga proberen zodra de winterwielen er weer onder zitten. Ik erger me namelijk dood aan die beschadigde randen. Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden