Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwste 2013/2014 clima plug and play in de 3c?


niels@passat3c

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat is het verschil tussen de letter code`s achter het onderdeel nummer, bestaat de kans dat je een verkeerd paneeltje koopt.

 

Grt Jan

Check even de 3AA 907 044B of 3AA 907 044BA

Beide paneeltjes zijn te vinden op de site van BM onderdelen

 

Of deze

http://www.ebay.de/itm/VW-PASSAT-B7-3AA-3AB-KLIMABEDIENTEIL-KLIMA-BEDIENTEIL-3AA907044BP-/221700595033?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item339e629d59

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke Daar had ik ook al gekeken. Bij BM zijn ze 150€.  Maar wat is het verschil tussen de letter code aan het eind.

 

grt Jan

Weet ik zo niet,

Wat ik ondertussen heb begrepen uit wat teksten van verschillende fora

Eindeletter,

B : clima zonder opties

C : met zetelverwarming

F : met zetelverwarming, voorruitverwarming maar geen standkachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke de clima paneeltjes zijn dus geen probleem, nu nog een afdek paneeltje voor een generatie 3 climapaneel net zo als mijn oude uitvoering. Iemand een idee

post-18022-0-73881200-1430322116_thumb.jpg

 

Groet Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ow, zie net dat het carbon look is en zoals Marko zegt is dit niet geleverd geweest voor zowel 2de als 3de generatie clima. De zilver look is iets goedkoper dan de geborsteld alu inleg. En je hoeft niet alles te wijzigen. Je kan ook kiezen voor enkel de kader rond de radio, geldlades, clima, asbak en rond pook te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb bij BM het clima paneeltje en  afdek plaatje besteld. Eerst eens even kijken hoe het gaat werken, dan stap 2. Mijn andere hobby heeft voorrang. Dat is duiken. Ga namelijk ook nog in oktober naar Guam, duiken op de Japanse oorlog `s vloot. met een diepte van 70 meter.

 

http://thorfinn.net/

 

Grt Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb dit topic nog eens door gelezen en zag een opmerking van Peter dat je het clima paneel ook nog moet in leren?  Nu werkt het volgens mij goed. Hij verwarmd en koelt. Hoe en waarom moet je een clima paneel in leren? 

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net geprobeerd. AC lampje en lampje in het knopje gaan knipperen, dan voel je uit verschillende roosters lucht komen, en stopt hij weer met knipperen en gaan de normale lampjes weer aan. Top Heren.

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden