Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwste 2013/2014 clima plug and play in de 3c?


niels@passat3c

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn volgende Mod is ook het clima paneeltje vervangen, nu heb ik van Peter ( navi16 ) al deze info gehad. maar meer info is altijd handig. Welke paneeltjes kan ik plaatsen. Dit is de info van Peter

 

Volgens mij kan je 5K0907044 AJ of 5K0907044 DT gebruiken. Ik zie alleen dat jou clima geen lucht kwaliteit sensor heeft en alle moderne type's dat wel hebben.

Als je nu een nieuwe clima gaat plaatsen krijg je een fout melding dat de lucht kwaliteit sensor ontbreekt, dus die zou je er dan ook bij moeten nemen.

 

en dit is het clima paneel wat er op dit moment in zit.

attachicon.gifP1030037.JPG

 

Dit zijn de types die peter opgaf.

attachicon.gif5K0907044AJ clima.jpg

5K0907044AJ

attachicon.gif5K0907044DT clima.jpg

5K0907044DT

 

of kunnen er ook nog nieuwere types

 

 

grt Jan

Jan , je heb nog een nieuwere type, die lucht kwaliteit sensor kan je ook later plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Krijg ik dan geen melding dat de sensor er niet in zit? en wat is het nieuwere type ( nummer )

 

grt Jan

Op je boordcomputer krijg je niks te zien, alleen wanneer je met vagcom in je gateway kijkt dan zal je pas een foutmelding zien, maar de climatronic doet het uitstekend zonder de airqualitysensor, in tussen tijd kun je op e-bay rond neuzen voor zo sensor.

Er zal altijd een foutmelding in blijven staan, dit komt omdat je geen B7 gateway en comfort module heb, dit schijnt met de verlichting te maken hebben, in de praktijk heb je daar ookk geen last van

 

De climatronic die ik te koop heb staan is 3AA 907 044 AJ

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ids ik heb geen diesel, dus ook geen standkachel ook heb ik geen stoelverwarming. Het uit werken om ruimte te maken voor een nieuw paneel is geen probleem. Waar komt de sensor en wat kost zo iets?

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ids ik heb geen diesel, dus ook geen standkachel ook heb ik geen stoelverwarming. Het uit werken om ruimte te maken voor een nieuw paneel is geen probleem. Waar komt de sensor en wat kost zo iets?

 

grt Jan

climatronic heeft niks met diesel of benzine te maken en stoel verwarming is niet erg als je het niet in heb zitten, kun je later nog bij modden dan heb je in ieder geval al de functies in je climatronic, voor de sensor moet jeop ebay kijken prijs verschilt nogal erg,ik heb die van mij voor 17 euro gekocht op ebay

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En welke zou dat moeten zijn Peter, en kan ik het nu ook zichtbaar maken dan? mits ik de goede gateway heb.

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530.lbl
   Part No SW: 3C0 907 530 Q    HW: 3C0 907 951
   Component: J533  Gateway   H13 0172 
   Revision:   H13       Serial number: 3690P10C141166
   Coding: F9807F4E400602002002
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 2F670D65BE066D1

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan het niet met iedere Gateway dan. Degene die ik  nu heb, heb ik ooit nog eens bij jou vandaan gehaald. Ik wil alleen het klima paneel veranderen als het ook zichtbaar wordt op de RNS.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor diegene die de ombouw willen doen naar de 3de generatie clima maar niet willen knoeien met 2 airbag lampjes dan is deze te verkrijgen op ali express,

 

http://www.aliexpress.com/store/product/VW-Passat-CC-Volkswagen-Passat-B6-CD-radio-bezel-trim-brushed-aluminum-bezel-navigation-3C0-858/1267712_2025786849.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter,zie jij de temperatuur verstelling ook op je RNS. Welke gateway heb je? en misschien een nummer van het clima paneeltje. Ik ben op zoek naar een standaard clima paneel. Dus geen stoel ruit verwarming, en zonder stand kachel. 

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Diver,

 

Ik zie de clima weergave op mijn RNS zowel met de clima die er nu in zit of met de clima de er vroeger in zat (voor ik zetelverwarming had)

 

Clima die er nu in zit met zetelverwarming,

5K0 907 044 CN

 

Clima die er in zat zonder zetelverwarming,

5K0 907 044 AJ

 

Heb er nu gateway 3C0 907 530 H in zitten,

maar werkte ook met mijn vorige gateway 3C0 907 530 P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor diegene die de ombouw willen doen naar de 3de generatie clima maar niet willen knoeien met 2 airbag lampjes dan is deze te verkrijgen op ali express,

 

http://www.aliexpress.com/store/product/VW-Passat-CC-Volkswagen-Passat-B6-CD-radio-bezel-trim-brushed-aluminum-bezel-navigation-3C0-858/1267712_2025786849.html

Zie je dan niet nog steeds de uitspraring in de clima afdekking?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zie je dan niet nog steeds de uitspraring in de clima afdekking?

Geen idee, heb de 3de generatie clima er niet in. Heeft de andere radio cover dan onderaan een andere radius ?

Maar zal alleszins beter zijn met dit kadertje dan 2 airbag lampje erin te hebben.

En de uitsparing, is die dan anders zichtbaar vanuit de kijkhoek van bestuurder of bijrijder ? Of moet je al redelijk onderuit zakken om die te zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden