Ga naar inhoud
  • 0

buitenspiegel rechts laten kantelen


Marleyke93

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ten eerste moet je auto voorbereid zijn voor dimmende spiegel, is dat niet het geval dan moet je zelf twee draden trekken vanuit je binnenspiegel, dan moet je ook checken of je binnenspiegel voorbereid is , dat kun je zien of de spiegel 4 pins of 6 pins is, als je binnenspiegel 4 pins is, betekent dat je een ander binnenspiegel nodig heb, voor mirror dip , moet een elektrische spiegelbol met memory in je rechterspiegel zitten, zo bol kun je herkennen als een 8pins stekker erin zit.

 

Als dit niet heb gaat het ook niet werken.

 

Als je niet wilt zoeken, bij de dealer kost een memory spiegelbol 86 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je hoeft niks te coderen, je moet je spiegel wel in leren, in zijn achteruit zetten, je spiegel knop op R(rechts zetten) en dan je spiegel in zo schuine stand zetten zodat het voor jouw goed is, en dan weer je versnelling in zijn één zetten, en dan zul je zien dat je spiegel weer recht komt te staan, je spiegel dip werkt alleen als je spiegelknop op R heb staan, en zo heb je spiegel geleerd dat je bij achteruit schakelen automatisch schuin komt te staan MITS???? je spiegel knop op R zet, als je spiegel knop op L laat staan zal er niks gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dat kan, in comfort module byte 14 bit 7 aanvinken en adres 52 Door Elekt. Pass code met 256 verhogen dan spiegel schakelaar naar R positie en in ze achterruit zetten. Gaat de spiegel bewegen heb je optie er bij.

Hier kom ik niet, krijg een foutmelding:cry:

 

Verstuurd van mijn GT-I9300

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dat kan, in comfort module byte 14 bit 7 aanvinken en adres 52 Door Elekt. Pass code met 256 verhogen dan spiegel schakelaar naar R positie en in ze achterruit zetten. Gaat de spiegel bewegen heb je optie er bij.

Super bedankt!

 

Had byte 14 al aangepast maar 52 moet dus ook nog.

Morgen even proberen.

 

Had al even wat gegoogled op dit onderwerp.

Regelmatig wordt beweerd dat dit standaard is meegeleverd bij parkeersensoren achter (deze heb ik)

Regelmatig wordt beweerd dat dit standaard is meegeleverd bij inklapbare spiegels (deze heb ik niet)

 

Wat er al niet mogelijk is met een spiegel :mrgreen:

Had het liefst eentje met omgevingsverlichting, inklapbaar en mirror dip. Toch maar eens zoeken :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden