Ga naar inhoud

Waarde Passat 3C 2.0TDI


Procaliber

Aanbevolen berichten

Wat is een realistische verkoopprijs voor een Passat 3C variant?

 

Het betreft een 2.0 TDI (140 PK) DSG uit 2008 met 165.000 km op te teller.

Het is een zwarte highline met grijs alcantara leer en met veel opties: RNS510, achteruitrij camera, PDC, alarm, xenon, bochtverlichting, afneembare trekhaak, getint glas.

Geen schade, wel beetje steenslag.

 

Ik heb op marktplaats etc gekeken, maar daar zit soms paar duizend euro verschil in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo even rond kijk online kom ik op een scherpe (particuliere) prijs van 10500 of een gemiddelde prijs a 12500.

Overige, voornamelijk hogere, prijzen zijn bij dealers/handelaren waarbij garantie en beurt gegeven wordt. In mijn ogen ook wel wat te duur geprijsd.

 

Ik ken je auto natuurlijk niet maar als ik zo lees dat hij bomvol zit, goed in de lak en qua bouwjaar en KM zou ik zeggen, steek in op 12.990.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik check weleens zomoto.nl; klopt vaak wel aardig. Ik heb je kilometers en een Passat highline 103kw met dsg gekozen. Opties doen meestal niet zoveel extra; aantal kilometers maken wel veel uit. Als particulier zal je er denk ik wel iets onder moeten zitten. Er rijden genoeg Passats rond dus de keuze is groot... Commonrail is wel een +.

 

post-12383-1423828997,8272_thumb.gif

 

Succes met de verkoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden