Ga naar inhoud

met spoed meningen!


serow

Aanbevolen berichten

na lange tijd over een ander auto te denken,

toch terug naar een passat 3c

 

heb de volgende auto gevonden.

wat vinden jullie er van? wel of niet doen?

 

ik heb ook begrepen dat je deze modellen nog met 8 en 16 kleppen hebt klopt dit ook?

 

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes bevalt niet dan?

 

mercedes is een perfecte auto.. kwa rijstijl gedrag hoe ik dit jaar op vakantie ben geweest met de auto.. nog nooit zo een lekker reis gehad!

maar om in nederland zo een auto te rijden.. niet verstandig is gewoon overbodig. je kan nergens doorrijden.

ik denk nog aan een kleine auto en met de volgende vakantie weer een ruime. maar nergens voor nodig, terug naar de 3c is lekker te doen.

misschien nog een kieteltje bij vag-techniek. is genoeg.

 

(ps: heb al een aantal boetes ontvangen niet bepaald fijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan op t forum een paar te koop waar je zeker bent van de onderhoudshistorie en wat er allemaal aan gebeurd is en nog goedkoper ook toch ?

Bij die van MP moet je alles gaan controleren ivm motorcode en terugroepacties en dergelijke.

 

Hij wilt de "Turken versie" , also known as 'Sedan'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem knap aan de prijs voor een Passat van 2005.

 

Marcel, hij verkoop hem er voor veel meer onder.. voor die prijs zou ik hem ook niet nemen.

risico genomen en even gebeld, hij zakte zelf al direct, dus ook nog niet onderhandeld.

 

voor mij is alleen de motor belangrijk. of ze het goed doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan op t forum een paar te koop waar je zeker bent van de onderhoudshistorie en wat er allemaal aan gebeurd is en nog goedkoper ook toch ?

Bij die van MP moet je alles gaan controleren ivm motorcode en terugroepacties en dergelijke.

 

Hij wilt de "Turken versie" , also known as 'Sedan'.

 

LOL, dan zal ik wheelers ex maar niet voorstellen zeker? (moest het voor mijzelf zijn, dan ging ik die namelijk meteen ophalen, de importheffing bij de douane kon er dan ook zelfs nog wel ff af :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagen van Wheeler & Richard Veel voller afgewerkt en geschiedenis is gekend hier op de forum.

Tenzij je liever wenst veel te knutselen zal je met die van hen vervelen die zijn al bijna vol gemod.

Wheeler http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr Met full guymod

Richard http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|sr met guymod

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Serdar,

 

boetes ligt voor het grootste gedeelte toch aan je rechtervoet. Met een 3C kun je net zoveel boetes scoren als met een MB. Als je van snel rijden houdt is het bijna 'onvermijdelijk' na de aanschaf van een nieuwe auto. Als je dan naar een kleinere auto wilt, kun je misschien beter naar een Golf of zelfs een Polo. Prachtige wagentjes en velen malen zuiniger dan Passat... Kans op boetes nog kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, staat nog wel een "leuk" golfje hier op het forum van Groovejunk. Gegarandeerd geen boete's :wink:

:lol::lol:

 

@Serdar: boetes halen ligt toch echt aan je rechtervoet (/overig gedrag, geen idee wat je zoal hebt uitgespookt natuurlijk :lol: ) en niet aan de auto.

Als je denkt minder boetes te halen met een 3c (die je dan wel nog wil laten chiptunen :roll: ) kan je beter voortaan met het OV gaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

de auto word uiteraard uitgelezen, en in 2011 is er een complete nieuwe blok erin gezet. (zal ook wel een probleemloze pomp inzitten)

en na 2011 is er maar 30 a 40 duizend km mee gereden zijn.

 

en over boetes, als je met een passat 200 rij merk je het wel, maar met een mercedes lijkt het alsof je 100 rijd.. met de luchtvering is het alsof je zweeft..

mja, we zullen zien..

 

over de 2 autos die tekoop staan, het zijn hele mooie bakken, maar ik wil geen variant, ga toch voor een sedan.

 

modjes, wil ik weer zelf uitvoeren. (met proportions van het forum)

1 omgevingsverlichting. zit er denk al op. maar vervangen door led.

2 aut. inklapbare spiegels zitten erop, module/rele erbij dat ze zelf in en uitklappen wanneer je de deuren vergrendel en ontgrendel.

3 voetverlichting om naar led.

4 autohold

5 halve biegmod (coderen vagcom heb ik nog liggen) en later als ik tijd heb ombouwen tot

6 rns 510

7 xenon

8 mijn specialiteit :P die ik op me voorgaande passatjes ook had. uitlaat links en rechts. (zoals ozzy altijd al zij. 3.2 tdi :-D)

 

zullen vast nog wel ideetjes boven komen.

 

hoop er nog vele fijne km mee te maken, en volgend jaar er mee op vakantie te gaan.

 

de mercedes is trouwens net verkocht als het ware, word morgen overgeschreven.

de passat word morgen bezichtigen en uiteraard ALS hij bevalt word hij overgenomen. en worden de modjes aangemaakt.. :D

 

Bedankt voor alle reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seg... laatst toen ik effe 215 op de teller had staan, had ik toch echt het idee dat ik gewoon 120 reed hoor... alleen de auto's die ik voorbij knalde, waren ineens ver achter me weer. :lol:

 

Een mod die je sowieso ook moet laten uitvoeren -> kietelsessie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seg... laatst toen ik effe 215 op de teller had staan, had ik toch echt het idee dat ik gewoon 120 reed hoor... alleen de auto's die ik voorbij knalde, waren ineens ver achter me weer. :lol:

 

Een mod die je sowieso ook moet laten uitvoeren -> kietelsessie...

 

kietelsessie kan er ook nog bij idd. vandaag ff bezichtigen dat ding..

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat is het geworden :?::?::?:

 

Hij heeft een 3C Sedan 2.0 TDI Highline aangeschaft. Zitten wel een aantal leuke opties op. (schuif dak, memory stoel enz.)

 

Morgen ofzo zullen de foto's wel hier gepost worden, denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat is het geworden :?::?::?:

 

Hij heeft een 3C Sedan 2.0 TDI Highline aangeschaft. Zitten wel een aantal leuke opties op. (schuif dak, memory stoel enz.)

 

Morgen ofzo zullen de foto's wel hier gepost worden, denk ik...

 

yip er komen enkele foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden