Ga naar inhoud
  • 0

Advies Remschijf + blokken


giromaat

Vraag

Zou wat advies op prijs stellen zag en las her en der wat over remschijven voor de passat

Zie hele goedkope setjes op ebay a 72 euro

http://www.ebay.de/itm/2-Bremsscheiben- ... 4d01c6c1b4

 

 

Maar ook deze van ZIMMERMANN Bremsen Kit SPORT Bremsscheiben + Bremsbeläge Set KOMPLETT vorne setjes 156 euro

http://www.ebay.de/itm/360657944906?ssP ... 1423.l2648

 

Heb nog geen prijzen van de VW stealer maar ik vrees dat die hoger zullen zijn, wie heeft er meer ervaring en tips

Een thuisklussende VW monteur biedt het aan om een setje te vervangen a 40 euro Redelijk ?

 

Hoor het graag, let op bovenstaande ebay links zijn willekeurig heb geen relatie of link met die bedrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Na wat zoekwerk denk ik toch maar eens voor de Brembo set te gaan. Kan niet slecht zijn en de set is ook een gecoate versie net als de Zimmermann set.

De set is wel iets duurder dan de Zimmermann sets maar ga de gok eens wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom de zimmerman niet? Ik heb die gasten al 2 keer een email gestuurd maar niks terug gehoord. Die Brembo`s zullen best goed zijn, is een goed merk. Ik ben benieuwd waar de verschillen in zitten. Zo op het oog zijn ze allemaal het zelfde. 

 

Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom de zimmerman niet? Ik heb die gasten al 2 keer een email gestuurd maar niks terug gehoord. Die Brembo`s zullen best goed zijn, is een goed merk. Ik ben benieuwd waar de verschillen in zitten. Zo op het oog zijn ze allemaal het zelfde. 

 

Jan

Zullen ongetwijfeld allebei wel goed sets zijn.

Heb ook een mail gestuurd voor de Brembo set maar tot nu ook nog geen antwoord gehad. Zijn dezelfde gasten of de Zimmermann set.

Waarom de Zimmermann niet, denk dat ik me laat overhalen door de zwarte coating ipv de zilvergrijze coating.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb van de week nog een mail naar auto Haas gestuurd. voor een prijs opgave. 2 voor remschijven, en voor en achter remblokken. € 300 zonder verzend kosten. Toen Autopon in de Bijlmer ook nog gebeld voor remschijven €115 per stuk, voor blokken €117 set, en blokken achter €88 set. komt op €435. zit dus €135 korting op via het Forum. 

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb van de week nog een mail naar auto Haas gestuurd. voor een prijs opgave. 2 voor remschijven, en voor en achter remblokken. € 300 zonder verzend kosten. Toen Autopon in de Bijlmer ook nog gebeld voor remschijven €115 per stuk, voor blokken €117 set, en blokken achter €88 set. komt op €435. zit dus €135 korting op via het Forum. 

 

Grt Jan

Remmerij zat 35% korting op bij Autohaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Luxe hoor ziet er netjes uit. Wat zijn de kosten t.o.v oem met korting. Bij auto Haas €302,77 alleen voor schijven en rondom blokken.

 

Jan

264,85 eur incl verzending

251,90 eur voor de volledige set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

264,85 eur incl verzending

251,90 eur voor de volledige set.

ik was laatst 173 euro kwijt voor alleen blokken rondom, weet 't merk niet uit m'n hoofd, maar kan morgen wel 'n keer kijken (ze zijn nu nogal duidelijk leesbaar met m'n 19-ers :P )

 

dus dat vind ik dan wel 'n nette prijs als daar dan nog 2 (?) remschijven bij zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik was laatst 173 euro kwijt voor alleen blokken rondom, weet 't merk niet uit m'n hoofd, maar kan morgen wel 'n keer kijken (ze zijn nu nogal duidelijk leesbaar met m'n 19-ers )

 

dus dat vind ik dan wel 'n nette prijs als daar dan nog 2 (?) remschijven bij zijn

4 schijven, 2 voor vooraan en 2 voor achteraan. Is een volledige set met zelfs de rekboutjes en schijf schroefjes erbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thx voor de bevestiging !

ik ben er op de harde manier achter gekomen... ik was aan passagierszijde begonnen en ik zocht me suf waar ik het kabeltje van die blok moest op aansluiten... toen kreeg ik pas in 't oog dat er maar ééntje bij zat met kabeltje. :bash:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo de remmenset is geplaatst en ziet er goed uit. Plaatsing was zonder problemen. De remmenset was dus perfect passend voor mijn passat.

Plaatsing was 130eur voor de schijven en blokken voor -en achteraan.

Kunnen weer even verder met deze stoppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden