Ga naar inhoud

  • 0

RNS 510 navigatie v10


navi16

Vraag

ik zie dat navigatie kaart v10 te koop is :lol:

 

VW RNS510 Eastern Europe v10

 

CD_8009

 

PartNumber_VW "1T0919859C "

PartNumber_Seat "7N5919859A "

PartNumber_Skoda "3T0051859N "

PartNumber_Bentley "3W0919859BG"

VersionNumber_VW 8009

VersionNumber_Seat 8009

VersionNumber_Skoda 8009

VersionNumber_Bentley 8009

SystemName_VW "EU East V10 "

SystemName_Seat "EU East V10 "

SystemName_Skoda "EU East V10 "

SystemName_Bentley "EU East V4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
De door mij gebrande dvd voor v9 ging probleemloos. Voor v10 zelfde dvd's en zelfde schrijfsoftware gebruikt. Tot twee keer toe niet gelukt en geeft de rns een dvd fout. Vreemd is dat de dvd van diver ook een dvd fout geeft :x

 

 

2fwf.jpg

 

Dit heb ik dus ook! Meerdere keren geprobeerd, zelfs na een reset van het systeem. Bij mij liep de installatie tot ca. 75% waarna het opnieuw begon en op een gegeven moment gaf het die foutmelding. Tot mijn schrik werkt de navigatie van mijn RNS 510 © nu helemaal niet meer; vraagt om navigatie-dvd! Blijkbaar zijn mijn oude maps verwijderd. Heb jij dit ook?

Als de installatie jou uiteindelijk wél gelukt is, dan hoor ik graag hoe je dat voor mekaar hebt gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, bij mij kreeg ik al foutmeldingen voor er iets werd geïnstalleerd. De navigatie werkt dus nog met de oude kaarten...

 

 

 

.... doet me eraan denken dat ik nog een DVD'tje moet terugbrengen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vreemd. Ik hoop van harte dat het niet aan mijn RNS ligt, maar dat de DVD die ik gebruik niet deugt!

Zou ik van iemand (bij wie de installatie wél gelukt is) de DVD kunnen lenen? Als die DVD het óók niet doet, dan weet ik dat het aan mijn RNS ligt... Uiteraard zal ik er uiterst zorgvuldig mee om gaan en het retourneren zodra ik er klaar mee ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nee, bij mij kreeg ik al foutmeldingen voor er iets werd geïnstalleerd. De navigatie werkt dus nog met de oude kaarten...

 

 

 

.... doet me eraan denken dat ik nog een DVD'tje moet terugbrengen :)

 

 

Ik dacht in het kader van de aanhouder wint toch nog eens proberen. Nu meteen installeren. Vervolgens de melding dat oude kaartmateriaal wordt gewist (en dus de kans de navigatie onbruikbaar te maken) toch bevestigd....

 

 

... na een paar minuten wordt de DVD uitgeworpen en wordt gemeld de navigatie DVD te plaatsen. Controle van de softwareversies gaf aan dat er geen enkele kaart meer was geladen op de HDD en de installatie DVD werkt niet :angry:

 

 

Uit frustratie maar de oude DVD met V9 (wat er al op de RNS stond) in het toestel gestopt, begint deze zonder morren de kaarten te installeren. Een druk op de uitwerp-knop geeft de melding dat de installatie loopt en ik de keus heb tussen installatie afbreken, waarschuwen en doorgaan.

 

Lijkt er dus op dat mijn oude DVD met V9 probleemloos gelezen kan worden ....

 

 

... zou het dan toch aan de DVD liggen en niet aan mijn RNS :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een CD met V10 , die het gewoon doet
verschillende forum leden hebben die met succes op hun RNS gezet

 

Dat zei diver ook :mrgreen:

 

 

 

Maar, ik wil 'm best proberen,hoor. :wink:

 

 

 

Zie PB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zijn er voor het updaten vanaf een sd-kaart nog speciale handelingen/firmware nodig of kun je dit ook zelf doen? Ik heb weliswaar v10 er gewoon via een gebrande dvd zonder problemen op kunnen zetten, maar zou in de toekomst liever een sd-kaartje gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb vaste+mobile eu update 27-11-2013. interesse graag pb.

 

Heb jij nog recente database met flitsers? Had je pm gestuurd maar dat wil het systeem hier niet

 

Enjoy...

Source: viewtopic.php?f=106&t=53452

Voor de liefhebbers >>> flits locaties Europa (roodlicht,snelheid,tunnel) + mogelijke mobile flitsers gemaakt van SCDB data base update 22.08.2014. Rar bestand uitpakken naar de sd kaart.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/702 ... nalPOI.rar

 

Source: http://gpsunderground.com/forum/volkswa ... post217034

RNS 510 PPOI - Worldwide Speed and Redlight Cameras

Date: 2014-03-23

http://www10.zippyshare.com/v/95409952/file.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden