Fopperr Geplaatst 16 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 16 september, 2013 Instellen hoelang je coming home brandt. Das de enige nuttige die ik kan opnoemen, maar zijn er meer. Ik probeer de mijne een deze dagen in te bouwen. Dan kan ik precies zeggen wat bij mij nog kan qua menu's. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 16 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 16 september, 2013 Je kunt alles gewoon instellen buiten de coming home leaving home/ en voetverlichting, Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwer156 Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Je hebt mss geluk,heb ook 3aa 920 880 a.Ik heb wel comfort,licht en zicht menu.Spijtig genoeg geen nl. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Echt? Ben benieuwd dan wat bij mij wel of niet doet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
pizza.calzone Geplaatst 17 september, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Ik heb ook contact opgenomen met de dealer. En (met korting) kwam het neer op +- 750 euro, met statiegeld op 430 eu. Maar aangezien ik niet al zo'n teller heb, heb ik daar niks aan en betaal ik de volle klap. Dus heb ik die teller die Marko mij had aanbevolen gekocht, waarvoor bedankt!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Dezelfde als mij dus! Goede keuze! Succes ermee iig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Schippersss Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Je kan toch ook eerst die tellers wisselen en dan die 'oude' terug brengen of hebben hem meteen nodig? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
pizza.calzone Geplaatst 17 september, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Je kan alleen dezelfde teller, met hetzelfde onderdeel nummer wisselen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwer156 Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 In mijn comfort menu heb ik, Rain closing. Alarm config. Door opening. Window oper. Mirror lowerg. Mirror adjustmt. In licht en zicht heb ik, Coming home. Leaving home. Dr light. Lane ch flash. Travel mode. Dus als je dezelfde hebt ,3aa 920 880 a zou je dat ook moeten zien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Moet je autohaas in zutphen contacteren, misschien dat je bij hem wel je gewenste tacho kan kopen, VW dealer in Naarden deed niet zo moeilijk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 Hij heeft hem al gekocht ids Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 17 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 september, 2013 http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/onderdeel.aspx?merk=volkswagen&model=passat&onderdeel=kilometerteller+km&status=gebruikt&onderdeelid=4372x06a45a10037845a89 Alsjeblieft Dus heb ik die teller die Marko mij had aanbevolen gekocht, waarvoor bedankt!! Geen dank Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
pizza.calzone Geplaatst 18 september, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2013 vwer156, Van welk bouwjaar is jou passat dan? Het zou wel ideaal zijn als dat het toch wel deed, alhoewel ik zonder ook wel overleef Ik heb de teller nog niet ingebouwd, binnenkort gaat de auto uitelkaar en komen er nog een paar in, zoals parkeer sensoren, zonnerollo, gti stuur, rns 510. Maar nu moet ik aan die lijsten komen, in kleur 20v. Nog werk zat dus Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 18 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2013 Op ebay.de staan ze op. €35,- excl verzend.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwer156 Geplaatst 18 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2013 De auto is van 6/2011,normaal komt die teller die jij hebt gekocht ook uit een b7 van 2011. Veel kans dat je die menu's hebt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
pizza.calzone Geplaatst 18 september, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2013 Volgens mij heeft dat te maken met de modules in de nieuwere Passat. De oude Passat werkt net iets anders, maar is nog wel in staat om met de teller te communiceren, behalve het licht&zicht menu en comfort menu. MAAR, dat is wat ik denk, gebaseerd op de verhalen die rond gaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ids30postma Geplaatst 19 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2013 Omdat het comfort en licht/zicht menu bij een passat 3c in de klok zitten, en bij een B7 zit het in de comfort module, dus als je een 3C heb en een klok van een B7, dan mis je gewoon deze menu's , er zijn wel aantal kleuren tacho's die het menu nog wel hebben voordat VW over is gegaan met het menu in het comfort module te stoppen, maar uiteraard zijn die lastig te vinden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lucas Geplaatst 19 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2013 Omdat het comfort en licht/zicht menu bij een passat 3c in de klok zitten, en bij een B7 zit het in de comfort module, dus als je een 3C heb en een klok van een B7, dan mis je gewoon deze menu's , er zijn wel aantal kleuren tacho's die het menu nog wel hebben voordat VW over is gegaan met het menu in het comfort module te stoppen, maar uiteraard zijn die lastig te vinden. Bij een b6 zit het evengoed in de komfortmodule en boordnet alleen het communicatieprotcol is anders, vandaar dat het niet weergegeven wordt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 19 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2013 Draait het weer om de communicatie en dan kun je bij de b6 ook nog eens niet "Nederlands" instellen . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten