Ga naar inhoud

Hoe kom ik aan een kleuren teller?

pizza.calzone

Aanbevolen berichten

In mijn comfort menu heb ik,

Rain closing.

Alarm config.

Door opening.

Window oper.

Mirror lowerg.

Mirror adjustmt.

In licht en zicht heb ik,

Coming home.

Leaving home.

Dr light.

Lane ch flash.

Travel mode.

Dus als je dezelfde hebt ,3aa 920 880 a zou je dat ook moeten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vwer156,

Van welk bouwjaar is jou passat dan?

Het zou wel ideaal zijn als dat het toch wel deed, alhoewel ik zonder ook wel overleef :)

Ik heb de teller nog niet ingebouwd, binnenkort gaat de auto uitelkaar en komen er nog een paar in, zoals parkeer sensoren, zonnerollo, gti stuur, rns 510.

Maar nu moet ik aan die lijsten komen, in kleur 20v.

Nog werk zat dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het comfort en licht/zicht menu bij een passat 3c in de klok zitten, en bij een B7 zit het in de comfort module, dus als je een 3C heb en een klok van een B7, dan mis je gewoon deze menu's , er zijn wel aantal kleuren tacho's die het menu nog wel hebben voordat VW over is gegaan met het menu in het comfort module te stoppen, maar uiteraard zijn die lastig te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het comfort en licht/zicht menu bij een passat 3c in de klok zitten, en bij een B7 zit het in de comfort module, dus als je een 3C heb en een klok van een B7, dan mis je gewoon deze menu's , er zijn wel aantal kleuren tacho's die het menu nog wel hebben voordat VW over is gegaan met het menu in het comfort module te stoppen, maar uiteraard zijn die lastig te vinden.

Bij een b6 zit het evengoed in de komfortmodule en boordnet alleen het communicatieprotcol is anders, vandaar dat het niet weergegeven wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden