Ga naar inhoud

Hoe kom ik aan een kleuren teller?


pizza.calzone

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een nieuwe bij de dealer kopen, waar wel alle functies te bedienen zijn zoals licht en zicht, en comfort menu, maar dan heb je een speciefieke teller nodig, 3C8920880 F, aangezien die tweedhands niet te vinden zijn, wil ik deze rechtstreeks bij de dealer bestellen, ik moet wel de oude inruilen, maar ik heb twee tacho's , ik heb een zwart/wit en een kleuren tacho, dus één van deze twee zijn te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ids30postma, heel erg bedankt, maar ik heb een diesel. En daarnaast zou ik die functies in het menu ook wel erg graag willen hebben :)

 

Dan moet je een witte teller nemen of een 2e hands teller vinden die het wel ondersteunt. De meeste kleurentellers missen die menu's namelijk, wat eigenlijk niet zo erg is. Je kan het namelijk ook met vagcom instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een uit Polen besteld, met blauwe naalden.

Ik heb al eens eerder gezegd dat tft tellers schaars worden.

Als je een diesel hebt, en wil je licht&zicht en comfort menu dan kom je op een 3c8 met G index.

870 is zwart wit,880 is kleuren tft.

 

Hoogst waarschijnlijk zal je kunnen kijken naar een GX.

Dit houdt in dat het een gereviseerde teller is.

 

Een teller bij de dealer zit vlot op meer dan 500 euro ex korting.

En veel korting zul je niet krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ids30postma, heel erg bedankt, maar ik heb een diesel. En daarnaast zou ik die functies in het menu ook wel erg graag willen hebben :)

 

Dan moet je een witte teller nemen of een 2e hands teller vinden die het wel ondersteunt. De meeste kleurentellers missen die menu's namelijk, wat eigenlijk niet zo erg is. Je kan het namelijk ook met vagcom instellen.

 

Wat ik al had geschreven, dat ik al een witte en een kleuren teller heb, in de witte, daar heb ik inderdaad het comfort en licht/zicht menu, in de kleuren tacho die nu in mij auto zit ondersteunt dus geen comfort en licht/zicht ( 3aa920880 D), dus als je een passat 3c heb en je wil wel een kleuren tacho met alle functies, kun je twee dingen doen, of op zoek gaan naar eentje die wel op een passat 3C ondersteunt, via markplaats of E-bay, ( weinig kans van slagen) of gewoon bij de dealer een nieuwe kopen, en het laatste wil ik dus gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een uit Polen besteld, met blauwe naalden.

Ik heb al eens eerder gezegd dat tft tellers schaars worden.

Als je een diesel hebt, en wil je licht&zicht en comfort menu dan kom je op een 3c8 met G index.

870 is zwart wit,880 is kleuren tft.

 

Hoogst waarschijnlijk zal je kunnen kijken naar een GX.

Dit houdt in dat het een gereviseerde teller is.

 

Een teller bij de dealer zit vlot op meer dan 500 euro ex korting.

En veel korting zul je niet krijgen.

 

Ik heb het al aan de dealer gevraagd wat de prijs is , 485 euro incl BTW, wel met inruil van de oude.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat de normale prijs of met korting?

 

Ik had gisteravond nagevraagd op need4street.de voor deze teller http://www.need4street.de/index.php/inf ... iesel.html

 

En kreeg als antwoord dat ze de teller nieuw konden leveren voor een bedrag van maar liefst € 836,-.

 

Beetje te veel van het goede, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de teller ook niet besteld hoor :'). Beetje duur vind ik, voor een teller die ik toch ècht wel eens voor veel minder op ebay heb gezien.

 

Maar ik heb google al redelijk doorgespit en kon niks vinden. Als iemand een site oid weet, zou ik hem/haar erg dankbaar zijn. Anders bestel ik 'm bij de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ebay komen ze wel eens voorbij. Staat nu een 3AA kleuren teller op. Idd zonder de comfort menu's maar wat Gerd jan al eens heeft aangegeven; dat stel je 1 x in en daarna niet meer.

 

Ik wilde eerst ook alles erop en eraan maar nu ligt de 3aa 880a klaar voor montage. het verhaal van Gerd jan heeft bij mij de doorslag gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden