Ga naar inhoud
  • 0

Navigatie dvd op hdd kopieren.


Fopperr

Vraag

Ik heb vandaag geprobeerd om de navi dvd naat de hdd te kopieren van 510.

 

Hij leest de dvd wel, maar vraagt niet om te kopieren naar hdd.

 

Her en der wat informatie op gedaan en er wordt gesproken over het formateren vah de hdd.

 

Dat is geen probleem, maar hoe?

 

Ik heb een versie a of b (luidspreker met een "i") als ik het goed begrepen heb.

 

Nog andere mogelijke oorzaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja: deur openen. Radio aan, dvd erin en hij begint te laden... Maar krijg geen menu oid. Als ik de dvd wil verwijderen, dan geeft hij wel eoa melding.

 

Zelfde ook geprobeerd maar dan eerst de dvd er in en dan radio pas aan.

 

Zag wel een melding in een verborgen menu; watchdog 6: 8. De watchdog controleert iets achter de schermen, maar waarom nummer 6 8 x gecheckt oid is...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik weet wel dat (ATS) ook problemen heeft gehad met het opslaan van de dvd naar de hdd, terwijl de dvd bij mij zo werd gekopieerd naar de hdd.

Hij heeft toen de dvd laten zitten voor een week geloof ik en toen stond deze opeens op zijn hdd.

 

 

klopt, eerst alles gedaan volgens de gebruiksaanwijzing. maar had geen resultaat. na poging 6 was ik het zat. dvd er niet uit gehaald en na een week kwam deze er uit en doet alles het zonder. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iedere kaart dvd hee een versienummer, er wordt alleen gevraagd of je wil kopieren als het versienummer van de dvd hoger is dan die op de hd. Ik zou idd de hdd formatteren, eventueel alleen de partitie met de kaart. Er zijn speciale dvd's te downloaden die starten als firmware update maar enkel de hdd formatteren.

 

Als niks meer werkt kun je altijd een firmware update doen met een zgn factory versie, de unit wordt dan compleet gewist maar moet wel met vcds opnieuw gecodeerd worden (even vooraf je codering uitlezen dus).

 

Wil je hier ook wel mee helpen maar dan moet je een keer naar Den Bosch komen (wel een eindje rijden dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden