Ga naar inhoud

Tacho polijsten


Fopperr

Aanbevolen berichten

kan twee dingen beteken, je bent een prof met polijsten. of ik ben gewoon een mieren@#$% als het om glans en swirls betreft. :angel:

Maar denk dat je idd met de juiste finesse met de combi die je noemt zeker goed zit. Maar wat was de hardheid van de hand pad

En heb je daarna onvet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan twee dingen beteken, je bent een prof met polijsten. of ik ben gewoon een mieren@#$% als het om glans en swirls betreft. :angel:

Maar denk dat je idd met de juiste finesse met de combi die je noemt zeker goed zit. Maar wat was de hardheid van de hand pad

En heb je daarna onvet?

 

Ik ben begonnen met de zwarte handpad en finale werkte niet slecht en al een hele verbetering na een paar hits te hebben gedaan was het heel netjes maar zag nog een paar kleine krasjes her en der. Maar mezzo was te grof dus probeerde ik de oranje pad en finale en ja hoor weg waren de krasjes, daarna nogmaals de zwarte pad gebruikt en voila een krasvrije tacho 8-) en bij elke hit is er natuurlijk ontvet met spruzzo. Je hoeft niet bang te zijn dat je te hard drukt hoor, de tacho kan wel wat hebben ;) maar het belangrijkste is geduld hebben eigenlijk. Sommige stoppen na een keer opsmeren en ja dan is het niet helemaal krasvrij natuurlijk en gaan dan harder drukken uit frustratie en dan heb je idd kans op barsten van het plastic

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vindt ik vaak het probleem, het knapt aardig op. Of men gebruikt een polijst middel met oliën en laten die zitten, dan is het ook netjes tot die oliën weg zijn.

 

@marko, je snapte meteen de reden van de laatste regel denk :angel:

bedankt voor het uitschrijven :thumb: hier hebben we wat aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vindt ik vaak het probleem, het knapt aardig op. Of men gebruikt een polijst middel met oliën en laten die zitten, dan is het ook netjes tot die oliën weg zijn.

 

@marko, je snapte meteen de reden van de laatste regel denk :angel:

bedankt voor het uitschrijven :thumb: hier hebben we wat aan

Was zomaar een ingeving, ken het spul voor de rest niet :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een andere tachokap/glas gehaald op de sloop omdat ik de tachoringen in het zwart ging spuiten. Echter daar zaten wat krassen in. Rutger heeft toen met eerst met schuurpapier alles licht op zitten schuren (glas was daarna natuurlijk erg dof) Daarna met een poetsmiddel en schuurpad (machine/lucht) gepolijst en ging goed. Is mooi geworden, krassen zijn eruit.

post-2087-1423828904,3951_thumb.jpg

post-2087-1423828904,4576_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden