Ga naar inhoud
  • 0

band en velg lopen tegen veer of luchtveer op !!


svenergy

Vraag

ik zit met een dik probleem !

woensdag heb ik de air onder de passat uitgehaald voor de keuring , tot mijn grote verbazing zag ik tot mijn rechterband aan de binnenste schuine zijde compleet was wegesleten doordat de band de rand van mijn airdempers constant raakte , mijn voorste schokdempers van de lucht zijn hersteld in april , dus van april tot nu heb ik zo rondgerede , zat ook al compleet door de draad van menne band uit .

nu leg ik men schroefkit terug met mijn orginele velgen , nu hoorde ik juist weer tot mijn band de veer raakte .

de voorste velgen staan ook ferm in camber vind ik , het zal niet veel schelen met de achterste velgen zo camber staan ze .

intussentijd zijn ook mijn ophangingsdriehoeken vervangen en mijn stabi stangen .

wie zou me erges een tip kunnen geven waar dit allemaal aan zou kunnen liggen want ik weet het zelf ff niet meer ?

zijn de driehoeken van een 2.0 en een 1.9 diesel verschilllend ? zijn de stabistangen te lang of eender wat ?

ook ziet ge dat de toplager van men air volledig krom is getrokken naar ene kant toe .

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden