Ga naar inhoud
  • 0

Airco doet raar


YNYC

Vraag

De airco van mijn passat doet het prima als ik aan het rijden ben, maar zodra stop ik met rijden bijvoorbeld bij een stop licht of ergens valt airco uit en aan.

 

Als ik de motor uit zit en weer aan, gaan alle display van climaatcontrol uit en aan, ik had een filmpje met mijn mobile gemaat om hier te plaatsen helas de extensie mp4 en avi is hier niet toegestaan

 

het gebeurt alleen in warm weer. Ik ben naar spanje geweste met 39 graden doet airco prima. moet alleen niet still staan

ook in deze warm weer in nederland

 

 

airco is bijgevuld en heb ik een airco check bij vw dealer resultat airco doet prima haal 6 graden

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
http://vwpassat.nl/viewtopic.php?f=130&t=36137&p=381830&hilit=aircofan#p381830

 

Lees dit maar eens door en ook de 3 linkjes.

 

Ik had van de week dat ie 20 seconden ging knipperen, maar bij mij zat het bruine stekkertje los.

 

 

 

 

bruine stekkertje waar zit dat heb je een foto

 

Heb ik helaas geen foto van. Maar er zitten 4 stekkers achter op je klima paneel.

Koolborstels weet ik zo niet, misschien dat Jeroen nog een adresje weet. Het vervangen stelt geen ruk voor volgens de how to.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag had ik tijd om de fan te controleren

ik heb de fan op spanning 12v inderdaad deed de fan niet dus nu even zoeken naar een tweede hands omdat ik geen tijd om die zelf te gaan repareren

 

ik hou jullie op de hoogte

 

alvast bedankt van alle tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vorig week een tweede hands fan gekocht kosten 40 euro

 

vandaag distributie set plus multi riem vervangen en er bij de fan vervangen en ja hoor hij doet het gewoon

 

de oude fan was helemaal stuk dus ik ben helemaal blij mij

 

 

ik dank jullie allemaal

wat geweldig forum :-)

 

en nu volgende klussen trekhaak plaatsen en solar dak vervangen naar een normaal glasdak + coming home installeren

dan ik mijn passat TOP

je biljf gewoon lekker bezig

 

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden