Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe airco unit gekocht


wiseguy

Vraag

Ik heb onlangs een nieuwe airco unit gekocht via eBay met alle functies erop.

Nou vroeg ik me alleen af van de aangegeven knoppen (1 t/m 4) wat je daarmee aan en uit zet.

En nog interessanter, zou ik dat ook in mijn passat hebben zitten zodat e.e.a. ook daadwerkelijk werkt.

 

Misschien dat iemand een handleiding of verklarend overzicht heeft?

 

Het gaat om de volgende knoppen:

 

post-13808-1423828834,071_thumb.jpg

 

Ik hoor het graag wie me meer informatie kan geven.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Nog nooit gezien zoveel knoppen erop. Geloof dat de knop rechtsonder is voor dual zone. En ik denk ( gokje) dat dat knopje boven voor standkachel is?

 

 

Dual zone heb je sowieso, dat is de dual knop. Ik denk dat rear te maken heeft met als,je dat indrukt dat de bediening via paneel voor achter geld. En de 4 passagiers en bestuurder wit, als je die indrukt de de lucht alleen geleid word naar de kanalen van de bestuurder. Dat gok ik tenminste

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels is mijn nieuwe airco unit geplaatst door markvanliempt. Vrijwel alles werkt nu ook, nadat het inleren de eerste paar keren geen resultaat had en de AC-knop niet ging branden en er ook geen koude lucht door de roosters heen werd geblazen.

Inmiddels werkt dat gewoon en kan ik genieten van mijn nieuwe Airco unit die geen tikken meer produceert.

 

Het enige dat helaas wel anders is dan voorheen.... Er wordt geen koude lucht meer door de middenroosters van het dashboard geblazen. Wel door de zijroosters, maar door de middenroosters komt nagenoeg helemaal niets meer.

 

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Met de oudere airco-unit was dit geen enkel probleem en moest ik ze af en toe zelfs wat dicht zetten omdat het teveel koude lucht was.

 

Ik hoor het graag als iemand me hier meer over kan vertellen. Lucas van VAG Techniek gaf aan dat het er aan zou kunnen liggen dat mijn auto uit 2006 komt en mogelijk net iets te oud is.

De gateway is nog wel van het originele type, die wordt binnenkort nog vervangen door een Q-versie (nodig voor de nieuwe OPS-module), misschien dat het daar dus nog aan kan liggen, maar dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je de kabels in de stekker ook omgezet?

 

Im braunen Stecker müssen 2 Kabel geändert werden.

Hierzu das Steckergehäuse abnehmen und die PINs 7 und 8 auspinnen.

Nun müssen diese beiden mit den Leitungen der PINs 9 und 10 verbunden werden

 

Pin 7 mit aufs Kabel von Pin 10 klemmen

Pin 8 mit aufs Kabel von Pin 9 klemmen

 

zie deze link:

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=884

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb onlangs een nieuwe airco unit gekocht via eBay met alle functies erop.

Nou vroeg ik me alleen af van de aangegeven knoppen (1 t/m 4) wat je daarmee aan en uit zet.

En nog interessanter, zou ik dat ook in mijn passat hebben zitten zodat e.e.a. ook daadwerkelijk werkt.

 

Misschien dat iemand een handleiding of verklarend overzicht heeft?

 

Het gaat om de volgende knoppen:

 

[attachment=0]$T2eC16J,!)!E9s2fB(!PBRrGi),NNg~~60_12.jpg[/attachment]

 

Ik hoor het graag wie me meer informatie kan geven.

Alvast bedankt.

Dit is een clima paneel uit een sharan.

Heb zelf een multivan gehad en die heeft de standkachel daar niet zitten zit nog in de hemel bekleding.

En voorruitverwarming kent de multivan ook niet.

En het knopje rear is om de achterste airo unit mee aan te sturen.

Rest is rest warmte als je de motor uitzet rest knop indrukken en de auto blijft nog ff warm.

En knopje met al die poppetjes is als je die indrukt dat de airco overal hetzelfde is voor links rechts en achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden