Ga naar inhoud

Immobilizer geactiveerd


Grayson

Aanbevolen berichten

Nog ver van huis, op de terugweg van vakantie zat ik op mn vrouw te wachten en zat ik wat te spelen met het contactslot. Vroeg me af hoe het systeem werkte met het erin klikken van de sleutel dus voelde met mn vinger aan de palletjes in het contactslot.

 

Voor ik het wist had ik het binnenwerk naar binnen geklikt alsof er een sleutel in zit en kreeg ik een melding dat de immobilizer geactiveerd was.

 

Ja ik weet het, niet de slimste actie en helemaal niet omdat ik nog 300 km van huis was :roll:

 

De sleutel erin stoppen en hopen dat de boel terug klikt hielp niet. Dus ik opnieuw met de vingers in het slot om het eruit klikken te simuleren, kon het echt niet gebruiken om afgesleept te worden met 3 kleintje en een vouwwagen erbij :?

 

Enfin na 5 minuten klikte het binnenwerk terug en kon ik de auto weer met sleutel starten :mrgreen::angel:

 

Zo... nu hoeven jullie dit zelf niet meer uit te vinden. Mocht je je enorm vervelen en onderweg een spannende puzzel willen spelen is het trouwens wel een aanrader :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ver heb je je vinger wel niet erin gestopt? Ik heb hetzelfde geprobeerd, maar mij is het nooit gelukt 'zover' te komen... :roll::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden