Ga naar inhoud

Marters..


Fopperr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Bij ons zitten die Fockin' beesten ook in grote getalen. Ik heb avanalles geprobeerd, maar ze blijven onder de auto kruipen. De Twingo van de vrouw niet, maar wel mijn variant. Ik heb steeds modder van de pootjes op de afdekkap op de motor staan. Als ik er een betrap dan krijgt ie toch echt een enkeltje Zuid Willemsvaart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons zitten die Fockin' beesten ook in grote getalen. Ik heb avanalles geprobeerd, maar ze blijven onder de auto kruipen. De Twingo van de vrouw niet, maar wel mijn variant. Ik heb steeds modder van de pootjes op de afdekkap op de motor staan. Als ik er een betrap dan krijgt ie toch echt een enkeltje Zuid Willemsvaart!

 

Gewoon ons nadoen, wat we bij de kalf deden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan hij meteen naar de schade expert.. of dat nou zo slim is.

 

kans dat zo'n marter net zo deuk maakt is klein, maar toch wie smijt er nou een kalf tegen zijn auto :P hadden jullie geen ander gereedschap om hem het zwijgen op te leggen? :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan hij meteen naar de schade expert.. of dat nou zo slim is.

 

kans dat zo'n marter net zo deuk maakt is klein, maar toch wie smijt er nou een kalf tegen zijn auto :P hadden jullie geen ander gereedschap om hem het zwijgen op te leggen? :angel:

 

Ik doelde meer op het manier van 'straffen'. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Heb ooit zo'n apparaatje op conrad.nl gekocht om te proberen katten uit de buurt te houden.

Misschien was dat om bovengenoemde reden geen succes.

Als ik nodig moet stoor ik me ook niet aan een geluidje :mrgreen:

 

Mijn exemplaar was niet zo duurzaam, na een jaar deed hij het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot raamwerk maken van hout waarop je metalen gaas spant en dat onder de volledige breedte van de auto ter hoogte van de onderkant van de motor leggen. Die beestjes lopen niet graag op dat gaas. Mijn pa heeft dat ook gedaan in combinatie met zo een "piep" apparaatje. Nooit geen last meer gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot raamwerk maken van hout waarop je metalen gaas spant en dat onder de volledige breedte van de auto ter hoogte van de onderkant van de motor leggen. Die beestjes lopen niet graag op dat gaas. Mijn pa heeft dat ook gedaan in combinatie met zo een "piep" apparaatje. Nooit geen last meer gehad.

 

Wat voor spanning zet ie dan op het gaas ? 220V zal wel weer niet mogen.

 

Wat is afgezien van een mens de natuurlijke vijand van die beestjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot raamwerk maken van hout waarop je metalen gaas spant en dat onder de volledige breedte van de auto ter hoogte van de onderkant van de motor leggen. Die beestjes lopen niet graag op dat gaas. Mijn pa heeft dat ook gedaan in combinatie met zo een "piep" apparaatje. Nooit geen last meer gehad.

 

Wat voor spanning zet ie dan op het gaas ? 220V zal wel weer niet mogen.

 

Wat is afgezien van een mens de natuurlijke vijand van die beestjes ?

 

Ik zie nergens dat er spanning op die draad gezet zou worden hoor... en om eerlijk te zijn, lijkt mij dat je nogal zeker mag zijn dat als je daar 220 V op zou zetten, je elke morgen te laat gaat zijn omdat je wekker niet meer gaat aflopen -> regen en dauw gaan dat ding nogal snel doen kortsluiten lijkt mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

SORRY HET IS WAT DOOR ELKAAR HEEN, KAN HET NIET GOED KRIJGEN, HET IS EEN KUNSTWERKJE GEWORDEN.

Wij willen graag het beste voor onze T5-camperje, misschien kunnen jullie ons helpen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja het was weer op het RTL4 nieuw.

Weer behoorlijke schades door de Steenmarters, en uit de bus kwam dat maar één ding werkt dat is een toestel met hoogspanningsschokken.

Ik heb ergens gelezen dat dit toestel niet geschikt zou zijn voor wagens met een boorcomputer maar ik zie het niet staan bij deze advertentie:

 

Kemo M176 Marterverschrikker Met flitslicht, Met hoogspanningsplaatjes, Waterdicht 12 V 1 stuks

Ultrasone, waterdichte marterverschrikker met hoogspanningsplaatjes M 176
Ultrasone, waterdichte marterverschrikker met hoogspanningsplaatjes M 176
  

 

 

 

 

 

 

Ultrasone, waterdichte marterverschrikker met hoogspanningsplaatjes M 176

 
Ultrasone, waterdichte marterverschrikker met hoogspanningsplaatjes M 176
Ultrasone, waterdichte marterverschrikker met hoogspanningsplaatjes M 176 Ultrasone, waterdichte marterverschrikker met hoogspanningsplaatjes M 176
 
 
 
 
  • Artikelnummer: 857140
  • Fabrikantnummer: M176
  • EAN: 4024028031767

Verjaagt de marters door hoogspanningsplaatjes die zijn opgeladen tot ± 200 - 300 V door een elektrische schok in de motorruimte (slechts een zwakke stroomsterkte die de marter zal verjagen, niet doden) en door sterk agressief pulserend ultrasoon gel…

  • Garantie: minimaal 2 jaar
  • Fabrikant: Kemo
Kemo
Beschikbaar: 371 stuks
Verwachte leverdatum: vrij. 7.06 - zat. 8.06
Gratis levering vanaf €28,93 (zie voorwaarden)
€ 60,74
€ 73,49 incl. btw
excl. btw
Bestel nu
1 stuk € 60,74

 

aangepast door J.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden