Ga naar inhoud
  • 0

Fusee passat 3bg 1.8T hetzelfde aks passat 3bg 1.9 tdi 96kw


remco.vd.eijnden

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1.8T met automaat is dezelfde als 96kw tdi, v5, v6, v6tdi en 74kw TDI automaat

1.8T handbak is ander nummer, deze zit onder 1.6, 74kw TDI handbak, 2.0 20v en 2.0 8v

 

Verschil is bij mijn weten alleen diameter wiellager, 75mm of 82mm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1.8T met automaat is dezelfde als 96kw tdi, v5, v6, v6tdi en 74kw TDI automaat

1.8T handbak is ander nummer, deze zit onder 1.6, 74kw TDI handbak, 2.0 20v en 2.0 8v

 

Verschil is bij mijn weten alleen diameter wiellager, 75mm of 82mm

 

Ik wil mijn RS4 remschijven met mijn Porsche remklauwen op mijn fusee passen

om adapters op maat te laten maken. Nu had Eric nog fusee's liggen van een 1.9 tdi 96kw.

Als ik ze op Eric zijn fusee's kan passen hoef ik niks aan mijn auto te demonteren.

Maar dan moet ik wel zeker weten dat ze precies passen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1. ET waardes zijn gelijk.

2. Remklauwen zijn gelijk.

3. Klauwhouders zijn gelijk.

4. Remschijven zijn gelijk.

 

Dus alles is gelijk, alleen diameter wiellager en evt . opname draagarmen aan fusee zijn anders. qua passen remmen kun je dat dus doen, je zult eerder meer ruimte overhebben bij je eigen fusees ivm kleiner wiellager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1. ET waardes zijn gelijk.

2. Remklauwen zijn gelijk.

3. Klauwhouders zijn gelijk.

4. Remschijven zijn gelijk.

 

Dus alles is gelijk, alleen diameter wiellager en evt . opname draagarmen aan fusee zijn anders. qua passen remmen kun je dat dus doen, je zult eerder meer ruimte overhebben bij je eigen fusees ivm kleiner wiellager.

 

Dus ik kan de adapters precies op maat laten maken op Eric zijn fusee's en dan passen ze precies hetzelfde op mijn fusee's..

 

Wat bedoel je met: je zult eerder meer ruimte overhebben bij je eigen fusees ivm kleiner wiellager...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet niet hoe je uitkomt bij de achterzijde v/d schijven, maar aangezien Eric's fusee een groter wiellager heeft, zal dat een grotere homp staal zijn.

Vandaar heb je iig meer ruimte bij je eigen.

 

umbau-05.jpg

 

geleende afbeelding, maar je snapt dat het qua ruimte iets zal schelen, hoewel de plaats en afmetingen van de klauwhouder draadgaten bij beide fusee's wel identiek is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden