Ga naar inhoud
  • 0

2-3CM verlagen


trebo91

Vraag

Ik heb nu sinds 2 dagen mijn nieuw zomer velgen onder mijn wagen liggen en nu vind ik toch dat de wagen wat lager mag liggen zodat mijn velgen mooi in de kas komen. De bedoeling is niet dat de band helemaal in de kast verdwijnt. Ik heb met deze 19" brock velgen wel al een beetje comfort moeten inleveren en dat zal met verlagen ook wel gebeuren maar dit wil ik toch beperken. Daarom mijn roep naar advies... Een schroefkit wil ik niet, een gewoon verlagingset is goed genoeg.

 

Maar welke, wat en hoe?

Zoals ik heb verstaan heb ik nu 2 mogelijkheden (hoeveel CM raden jullie aan?) :

 

een volledige set verlagingsveren en schokdempers

of

verlagings veren met huidige schokdempers maar deze hebben ook al 160000km gereden.

 

Welke set/merk raden jullie mij aan en waar kan ik ze laten plaatsen met BE certificaat voor keuring (regio limburg).

 

Foto wagen:

 

 

 

 

 

 

1003682_615476495142741_249002415_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook eibach veren onder mijn auto en de mijne is daar mee 3cm mee gezakt. De looks zijn goed en het reed ook erg prettig.

Ik heb nu wel de bilstein B8 dempers er bij gekocht omdat ze achter binnen de 10k al lek waren.

De nieuwe dempers maken de auto wel weer iets stugger en sportiever maar ik vind dat persoonlijk erg prettig.

De Eibach veren met de Bilstein b8 dempers word ook als set verkocht ,Bilstein B12 noemen ze die set dan.

Bij mij zijn de eibach veren geplaatst toen de auto net 95k op de teller had staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn auto lag achter ook lager met eibach veren op de originle dempers. Nu heb ik Bilstein B8 dempers en nu ligt hij hoger als eerst.

Achter was ik ook een 1cm meer gezakt als voor

De nieuwe dempers tillen meer mee als de standaard en nu oogt het een stuk mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden