Ga naar inhoud
  • 0

nieuw mfl stuur


trebo91

Vraag

Hallo,

 

ik zou graag het stuur in mijn passat 3c eruit laten halen en een mfl stuur op laten zetten. Maar zelf ken ik hier niks van..

Zijn er hier mensen die sturen met airbag verkopen voor mijn passat 3c en het werkend te krijgen. Mijn huidig stuur is niet MFL!

 

Evt prijsschatting wat mij dit zou kosten is ook gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is eigenlijk alleen interressant wanneer je ook je tacho wisselt voor een kleuren tacho, anders heb je niks aan de mfl functies...

 

Je kunt het beste Dreke effe een PB sturen voor een offerte, hij levert en bouwt ook om. Stuur, airbag, stuurmodule en kleuren tacho is bij hem in +/- 1 1/2 uur omgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
wat zijn dan de mogelijkheden met het mfl stuur?

 

Je kunt dan in diverse menu's zoals bladeren door het MFL van verbruik, olie temperatuur, kms, afstand etc. Telefoon: bladeren bellen, nummers zoeken etc. Muziek: zenders wisselen, volume, nummers aflezen en doorzappen van bijv je SD card.

Je moet dan wel een RNS hebben en een telefoonmodule.

 

Stuur Dreke gewoon een PB met wat je nu hebt en wat je zou willen, hij komt dan wel met een voorstel en eh.....alle luxe kost wel eurootjes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoef je geen RNS voor te hebben. En als je geen telefoonmodule hebt vervallen enkel de telefoonfuncties. Ook is een kleurentacho niet nodig. Ik heb geen van allen en kan gewoon door het menu, opties aanpassen, door radiozenders en muziek van CD en USB stick bladeren(RCD), volume aanpassen, boordcomputer bedienen vanaf het stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ander

 

can-gateway ( 35-80)

stuurmodule ( 75-150)

sleepring ( 35- 80)

een MFL stuur, neem gelijk een CC/golf6 stuur ( 250- 450)

ander tacho ( 150- 200) heb nog een witte tacho voor je liggen

en aanpassingen in je VAG ( paar tientjes)

 

doe jij dan ook de installatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden