Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 FW !


cyberbot

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik weet dat FW 38XX is gevoelig voor de map DVDs,

krijg vaak disk error,

ik wil alleen weten of iemand hier een ervaring mee heb, met 38XX of 4XX FW,

ik heb een V9 Map disk werks prima, alleen ben bang na de update dat die melding gaat geven dat de disk is slecht is of zo iets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

4120 ondersteund inderdaad Radio Text maar let wel op: dit is een zgn factory versie. Bij een factory versie wordt de codering overschreven, deze moet je dus naderhand opnieuw uitvoeren (VCDS). Naast RadioText voelen de recente versies (4120 en 5128) wat sneller aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ga de mijne c straks updaten naar 5128 kan iemand mij vertellen wat er gecodeerd moet worden met de vagcom en waar?

Dat hangt af van welke FW versie je vandaan komt en welke opties je icm de RNS-510 in gebruik hebt. Dus nee, we kunnen je zo op afstand zonder verdere informatie niet vertellen wat je moet coderen.

 

Wat altijd verstandig is, om nu even vast te leggen hoe je radio gecodeerd is. Naderhand zie of merk je dan vanzelf wat er gecodeerd moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ga de mijne c straks updaten naar 5128 kan iemand mij vertellen wat er gecodeerd moet worden met de vagcom en waar?

Dat hangt af van welke FW versie je vandaan komt en welke opties je icm de RNS-510 in gebruik hebt. Dus nee, we kunnen je zo op afstand zonder verdere informatie niet vertellen wat je moet coderen.

 

Wat altijd verstandig is, om nu even vast te leggen hoe je radio gecodeerd is. Naderhand zie of merk je dan vanzelf wat er gecodeerd moet worden.

 

 

Ah op die manier, ja de de sticker staat fw 4120 ikzelf heb hem nooit geüpdatet en kan ook niet in de hidden menu komen. en mijn rns is dvd vrijgeschakeld heeft ops en clima weergave

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden