Ga naar inhoud
  • 0

Middelsteknop sleutel te gebruiken als garagedeur opener????


gerjol

Vraag

Is het mogelijk om de middelste knop van de sleutel (figuur achterklep) op een of ander manier te programmeren als open/sluiten van een garagedeur??

Beide gaan via een frequentie.

 

Wat is de frequentie van de knop van de sleutel (hoe te achterhalen) en hoe kan je hier (eventueel) de frequentie van de garagedeur ingeven.

post-15462-1423828668,9711_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die kans is wel heel erg klein. Je zit met:

- frequentie

- modulatie (wijze van dataoverdracht in het radiosignaal)

- codering/versleuteling van de data.

 

Ik vermoed zo maar dat de gebruikte hardware te goedkoop is om dit allemaal van buitenaf 'zo maar even' aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is het mogelijk om de middelste knop van de sleutel (figuur achterklep) op een of ander manier te programmeren als open/sluiten van een garagedeur??

Beide gaan via een frequentie.

 

Wat is de frequentie van de knop van de sleutel (hoe te achterhalen) en hoe kan je hier (eventueel) de frequentie van de garagedeur ingeven.

 

Maar Gerrit, heb net mijn middenconsole verbouwd voor de deuropener en kom je met deze vraag. Lijkt mij erg onpraktisch omdat ik nu met draaiende motor de deur open of sluit, lijkt me erg onhandig wanneer je de garage uitrijdt, eerst de motor af moet zetten, sleutel eruit halen en dan de deur gaat sluiten.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja Willem, maar ik moet eerst de garagedeur open doen voor ik kan vertrekken. En aangezien ik een garagebox heb is er maar 1 deur.

Handig als je aan komt lopen en met de autosleutel de garagedeur kunt activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden