Ga naar inhoud
  • 0

Onder mijn passat 1.9 uit 2007


passat2007

Vraag

Goedenmorgen.

 

Ik heb vorige week een passat gekocht en uit belangstelling ben ik eens op mijn rug gaan liggen en onder de auto gaan kijken. nu heb ik een rooster gezien . ik schat 15 cm bij 25 cm ?? maar dat kan ook grote zijn.

Het zit onder de stoellen ( ongeveer) wat is dit voor rooster? ziet er naar uit of het een koelelement is.

 

Waarom ik het vraag. het zit namelijk vast met een tiewrap. Dit kan natuulijk niet goed zijn.

 

wie kan mij helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heel erg leuk en bedankt voor het mee denken. zo als ik het op de foto kan zien is het inderdaad de brandsofkoeler.

De auto is dealer onderhouden en moet over 15.000 km voor zijn volgende beurt.

Ik heb hem vorige week gekocht..

 

De modificatie heeft dus nog nooit plaats gevonden, hij zit nu immers vast met een tiewrap.

 

kan ik in aanmerking komen voor deze modificatie? of moet ik die vraag aan VW vragen.

 

Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neem even vrijblijvend contact op met Albert Schneider van Autohaas Zutphen via de banner boven of onderaan het forum.

Een groot deel van de modificaties/werkplaatsacties zijn gratis of grotendeels gratis afhankelijk van km-stand en leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo.

 

Er is contact geweest met Autohaas.

 

Hallo ******,

 

Ik ben helaas niks verder gekomen voor je loshangende brandstofkoeler.

Het rare is dat zelfs Pon hier geen gegevens meer over heeft, ook de werkplaats hier en ik zelf hebben lang gezocht maar niks gevonden.

Het zegt iedereen wat maar niemand heeft de oplossing meer op schrift staan.

Je zal zelf iets moeten fabriceren om dit weer vast te zetten, het is wel een bekend probleem bij auto’s van dat bouwjaar maar niet meer op te lossen dmv originele onderdelen.

 

Ik wens je succes ermee, er is vast wel een handig iemand te vinden.

 

 

--------------

 

Kan iemand mij vertellen wat ik nu het best kan doen?

Bekend probleem ? maar geen oplossing voor?

 

Wie o Wie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden