ids30postma Geplaatst 4 november, 2012 Geplaatst 4 november, 2012 zo, net even een highline mistlampen grill geplaatst, ziet weer stukken better uit 1
sandieman Geplaatst 4 november, 2012 Geplaatst 4 november, 2012 Ziet er mooi uit, wat zijn de onderdeelnummers?
Ozzy Geplaatst 4 november, 2012 Geplaatst 4 november, 2012 Ziet er mooi uit, wat zijn de onderdeelnummers? Is niet OEM, hij heeft ze via Ebay denk ik.
ids30postma Geplaatst 4 november, 2012 Auteur Geplaatst 4 november, 2012 ja, ze zijn zeker geen oem, volgens mij zijn ze ook niet oem te krijgen, ik heb ze gewoon van e-bay
ids30postma Geplaatst 4 november, 2012 Auteur Geplaatst 4 november, 2012 alleen het chrom, zit met 3m tape, als het een tijdje opzit, krijg je het moeilijk weer eraf, mijn grill heb ik ook zo gedaan, paar maanden geleden, en het zit nog perfect.
ids30postma Geplaatst 4 november, 2012 Auteur Geplaatst 4 november, 2012 ik heb paar maanden geleden chrom strips besteld voor mijn grill, zaten tevens ook chromstrips bij voor de onderste grill en de mistlampen, toen ik van plan was om mistlampen te plaatsen heb ik chrom betseld voor de mistlampen, toen ik die binnen kreeg, toen kon ik pas ook die ander chromstrips erop plakken, en nu is het klaar.
ids30postma Geplaatst 4 november, 2012 Auteur Geplaatst 4 november, 2012 http://www.ebay.nl/itm/VW-Passat-B6-Typ ... 53eccc33f8
sandieman Geplaatst 4 november, 2012 Geplaatst 4 november, 2012 Ziet er netjes uit! De 3m tape met chroom heb ik er ook opgehad. Wordt wel snel dof en begint snel af te bladderen door steenslag en idd heel moeilijk weer te verwijderen. Dus als het niet oem is laat ik het maar origineel.
Fopperr Geplaatst 4 november, 2012 Geplaatst 4 november, 2012 Ik vind t too much... Maar vind het hartstikke fijn dat jij t zelf mooi vindt
gerjol Geplaatst 4 november, 2012 Geplaatst 4 november, 2012 Ziet er netjes uit! De 3m tape met chroom heb ik er ook opgehad. Wordt wel snel dof en begint snel af te bladderen door steenslag en idd heel moeilijk weer te verwijderen. Dus als het niet oem is laat ik het maar origineel. Was erg benieuwd naar de ervaring na langere tijd. Reactie is duidelijk
ids30postma Geplaatst 4 november, 2012 Auteur Geplaatst 4 november, 2012 Ziet er netjes uit! De 3m tape met chroom heb ik er ook opgehad. Wordt wel snel dof en begint snel af te bladderen door steenslag en idd heel moeilijk weer te verwijderen. Dus als het niet oem is laat ik het maar origineel. Was erg benieuwd naar de ervaring na langere tijd. Reactie is duidelijk Ik heb geen ervaring in over langere tijd, maar voorlopig naar 3 maanden ziet het er nog steeds goed uit, en als het minder wordt dan zien het wel weer..
Fopperr Geplaatst 4 november, 2012 Geplaatst 4 november, 2012 Ik heb zelf van die chromen strips op de onderste grille geplakt.... Ziet er na 1,5/2 jaar nog als nieuw uit! Zonde om originele grille te kopen!
ids30postma Geplaatst 5 november, 2012 Auteur Geplaatst 5 november, 2012 bij zilver/grijs auto vindt ik opzich nog wel kunnen, bij zwarte auto's steekt het meer naar voren, al dat chroom op de voorkant, dan had ik het waarschijnelijk niet gedaan.
-=mYst=- Geplaatst 5 november, 2012 Geplaatst 5 november, 2012 mja, als ik commentaren zo lees... ga ik dit ook maar overslaan. Stel dat ze lelijk worden en ik wil ze eraf, dan is m'n lak misschien mee eraf
ids30postma Geplaatst 5 november, 2012 Auteur Geplaatst 5 november, 2012 bij Foppen zit er al bijna 2 jaar erop, en blijft nog steeds mooi, dus ik zou niet weten welke lak eraf is dan, maar je plaats op je zwarte plastice roosters
Ozzy Geplaatst 5 november, 2012 Geplaatst 5 november, 2012 bij Foppen zit er al bijna 2 jaar erop, en blijft nog steeds mooi, dus ik zou niet weten welke lak eraf is dan, maar je plaats op je zwarte plastice roosters Kristofs passat is helemaal gespoten, ook bij de mistlampen enzo
ids30postma Geplaatst 5 november, 2012 Auteur Geplaatst 5 november, 2012 Oke dan is het duidelijk, maar dat gaat toch op een gegeven moment ook bladeren, ondanks dat je het behandelt met een speciale onderlaag, althans dat hoor ik van mensen die dat ook gedaan hebben.
-=mYst=- Geplaatst 5 november, 2012 Geplaatst 5 november, 2012 Tja dan moet k het laten bijwerken. Is rondom gespoten, dan zo een zwart stuk ertussen lijkt nergens op.
niels@passat3c Geplaatst 10 december, 2012 Geplaatst 10 december, 2012 Ben ik de enige die het 'too much' chrome vind?
Aanbevolen berichten