Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ziet er mooi uit, wat zijn de onderdeelnummers?

Is niet OEM, hij heeft ze via Ebay denk ik.

Geplaatst

alleen het chrom, zit met 3m tape, als het een tijdje opzit, krijg je het moeilijk weer eraf, mijn grill heb ik ook zo gedaan, paar maanden geleden, en het zit nog perfect.

Geplaatst

ik heb paar maanden geleden chrom strips besteld voor mijn grill, zaten tevens ook chromstrips bij voor de onderste grill en de mistlampen, toen ik van plan was om mistlampen te plaatsen heb ik chrom betseld voor de mistlampen, toen ik die binnen kreeg, toen kon ik pas ook die ander chromstrips erop plakken, en nu is het klaar.

Geplaatst

Ziet er netjes uit!

De 3m tape met chroom heb ik er ook opgehad.

Wordt wel snel dof en begint snel af te bladderen door steenslag en idd heel moeilijk weer te verwijderen.

Dus als het niet oem is laat ik het maar origineel.

Geplaatst
Ziet er netjes uit!

Wordt wel snel dof en begint snel af te bladderen door steenslag en idd heel moeilijk weer te verwijderen.

Was erg benieuwd naar de ervaring na langere tijd.

Reactie is duidelijk

Geplaatst
Ziet er netjes uit!

Was erg benieuwd naar de ervaring na langere tijd.

Reactie is duidelijk

Ik heb geen ervaring in over langere tijd, maar voorlopig naar 3 maanden ziet het er nog steeds goed uit, en als het minder wordt dan zien het wel weer..

Geplaatst

Ik heb zelf van die chromen strips op de onderste grille geplakt.... Ziet er na 1,5/2 jaar nog als nieuw uit! Zonde om originele grille te kopen!

Geplaatst

bij zilver/grijs auto vindt ik opzich nog wel kunnen, bij zwarte auto's steekt het meer naar voren, al dat chroom op de voorkant, dan had ik het waarschijnelijk niet gedaan.

Geplaatst

mja, als ik commentaren zo lees... ga ik dit ook maar overslaan. Stel dat ze lelijk worden en ik wil ze eraf, dan is m'n lak misschien mee eraf :(

Geplaatst

bij Foppen zit er al bijna 2 jaar erop, en blijft nog steeds mooi, dus ik zou niet weten welke lak eraf is dan, maar je plaats op je zwarte plastice roosters

Geplaatst
bij Foppen zit er al bijna 2 jaar erop, en blijft nog steeds mooi, dus ik zou niet weten welke lak eraf is dan, maar je plaats op je zwarte plastice roosters

Kristofs passat is helemaal gespoten, ook bij de mistlampen enzo

Geplaatst

Oke dan is het duidelijk, maar dat gaat toch op een gegeven moment ook bladeren, ondanks dat je het behandelt met een speciale onderlaag, althans dat hoor ik van mensen die dat ook gedaan hebben.

Geplaatst

Tja dan moet k het laten bijwerken. Is rondom gespoten, dan zo een zwart stuk ertussen lijkt nergens op. ;)

• 1 month later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden