Ga naar inhoud

Kijken naar Passat 1.4 TSI


Maat

Aanbevolen berichten

Morgen misschien kijken naar een Passat van 2009 met een 1.4 TSI van 122pk.

Heeft 75000 gelopen en is dealer onderhouden. Motor code is CAX voor zover ik het kon vinden.

 

Waar moet ik op letten? Heb al wel het een en ander gelezen oven kettingen enzo.

Is het echt zo dramatisch.

Maar als je er op googled dan krijg je alleen maar ellende en niet de positieve dingen.

 

Hoor graag ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de mijne nu 6 maanden, totaal 14d km al gereden. Rijdt heerlijk en ik kom qua vermogen niet te kort. Ok, het is geen stoplichtsprinter en mijn vorige auto met V6 had iets meer emotie. Teller staat op 79d km en de ketting maakt geen vreemde geluiden.

 

Bekend fenomeen van internetforums: er wordt alleen over de problemen geschreven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de mijne nu 6 maanden, totaal 14d km al gereden. Rijdt heerlijk en ik kom qua vermogen niet te kort. Ok, het is geen stoplichtsprinter en mijn vorige auto met V6 had iets meer emotie. Teller staat op 79d km en de ketting maakt geen vreemde geluiden.

 

Bekend fenomeen van internetforums: er wordt alleen over de problemen geschreven ...

 

+1...Fora worden veelal geraadpleegd en volgeschreven met problemen; als je auto doet wat 'ie moet doen, ga je d'r niet over schrijven. Ketting is natuurlijk wel een zwak punt, maar ik neem aan dat je die goed laat checken, zwart op wit laten zetten en neem garantie. Dan heb je het maximale gedaan. Uiteindelijk rijden er heel veel auto's met dit blok en is de uitval marginaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou al gekocht. :mrgreen:

 

Ketting met alles erop en eraan net vervangen en bij vorige beurt alle bougies enz...

Klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een jaar daswelt auto garantie...

 

@ Ozzy geen 1.8 die ik mooi genoeg vond en bouwjaar had en binnen budget viel. Al met al was dit een mooie auto en maar knoop doorgehakt. Je kunt wel blijven zoeken.

 

Misschien nog wel een keer naar JD.... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vele veilige kilometers en plezier gewenst en nu heb ik nog een vraag voor je:

 

Heb je ook :kewl::?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind hem ook mooi, vooral omdat ik eerst helemaal geen 3C wou, hahaha :embarassed:

Aardig aan het zoeken geweest en gekeken naar A3 sportback, A4, golf 6, BMW 3 serie en skoda enz maar qua ruimte enz kom je al gauw weer bij een Passat uit. De rest of te duur of te kaal. Vrouw wou eigenlijk niet veel ruimte kwijt en wou zeker geen Golf. Moest ook vanaf bouwjaar 2009 zijn, gekeken naar een Superb maar die vindt ik als sedan niks an en als station nog niet te betalen... Tevens ondertussen al aardig wat gelezen over de Passat en hoe dat eruit kan zien. :P Toen zag ik deze staan en toch weer voor de Passat gevallen.

Ook geen straf toch...

 

Hebben we weer wat te knutselen. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden