Ga naar inhoud

3 x 6 maanden tssk tssk tssk


Freeez

Aanbevolen berichten

Vanmorgen hebben ze voor de 3 keer een klappertje gemaakt tegen mijn bumper :x

3 x in 6 maanden, en ik rij nogeens niet elke dag met mijn auto.

 

1 -> vrouw die wou achteruitsteken (100,-)

2 -> vrouw die h'm vanachter een zetje geeft (1300,-)

3 -> vrouw met geleende auto die er rechts langs wil, maar...... (1700,-)

 

Zie ik een verband ? (neen niet de prijsstijging)

Sorry dat ik over de kam scheer, doch ik ben nog boos op die muts van vanmorgen :x

 

Het auto schade bedrijf houd per vandaag standaard reflex silver in een potje bij de hand :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestuurster B (zo zal ik haar maar noemen), vraagt eerst mijn telefoon om de ganse familie op te trommelen. Ik mijn gsm verstrekt (zo ben ik dan weer)

Maar voordat haar familie zich gaat bemoeien met het schade formulier, gaat eerst haar eigen telefoon af. ?!?!? Loopt ze me gewoon te sollen, ik pis woest.

 

Komt de ganse familie aan. Ik was fout, schade formulier was niet goed ingevuld, ik moest het maar door hun laten repareren.

Want zij konden het perfect.

 

Als ik ze daarvoor netjes bedank (want zo ben ik), worden ze nog kwaad ook !

Dus ik ook kwaad, en vermeld duidelijk aan de ganse familie tekenen of politie !!

Uiteindelijk getekend en ik heb vriendelijk bedankt voor hun poging om hun schade te beperken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks all.

 

Misschien verwacht ik wel teveel.

Het valt me gewoon zwaar tegen dat in alle 3 de gevallen het woord sorry niet is voorgekomen.

 

Het eerste wat ik zou doen als ik bij iemand achterop rij is vragen hoe het gaat.

het tweede zou zijn, mijn excusses voor het voorval.

 

Maarja .......

 

En het schade bedrijf is een bekende

(tja zolangzamerhand mag je dat wel verwachten toch !)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd wel erg balen dat juist jij die vrouwen moet treffen,die dus duidelijk niet kunnen rijden en nog eens geen manieren hebben.Verder respect dat je er nog vrij rustig onder bleef.Succes met je afhandeling en hopen dat je er voorlopig niet meer komt.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden