Ga naar inhoud

yup als deze er komt ist bye passat :O (Golf GTI)


SpeedyBE

Aanbevolen berichten

Hopelijk wordt die beter dan de Golf 5 met W12 motor... die kon namelijk alleen maar hard rechtuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort de 7 'R' maar ns bestellen...Dan worden heel wat passie-rijders ziek... :angel:

 

Of ze blijven medelijden met je hebben.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een inzamelingsactie gestart voor Ronald, de teller staat al een maand op nul.

Krijg wel pb s, of ik wel goed bij mn hoofd ben en dat Ronald maar een wat moet inleveren.

 

Tja wat moet ik hier nu mee :mrgreen:

 

Gelukkig dat je die teller niet in het negatief kan laten gaan dan :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort de 7 'R' maar ns bestellen...Dan worden heel wat passie-rijders ziek... :angel:

 

Of ze blijven medelijden met je hebben.. :P

 

Dat mag altijd, want ik heb het echt slecht...

 

Ach.. het kan slechter, je zou maar in een Up! moeten rondrijden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach.. het kan slechter, je zou maar in een Up! moeten rondrijden :mrgreen:

 

 

mijn broertje loopt stage bij de vw dealer en die krijgt een up mee, ik moet je eerlijk zeggen die auto is echt leuk gewoon! zitten witte velgen onder, ingebouwde navigatie en sky lederen stoelen met stoelverwarming en komt goed met het verkeer mee. Als ik een kleine stadsauto zou moeten hebben zou ik zeker voor de up gaan,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doelde op 'ruimte' en 'grootte van de auto' , maar idd een Up is geen slechte auto voor in de stad, daar ben ik het wel met je mee eens.

 

Ontopic: Weet iemand toevallig waarom die handrem-schakelaar zo groot is? Ik vind het best wel groot namelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een inzamelingsactie gestart voor Ronald, de teller staat al een maand op nul.

Krijg wel pb s, of ik wel goed bij mn hoofd ben en dat Ronald maar een wat moet inleveren.

 

Tja wat moet ik hier nu mee :mrgreen:

 

Ik kan het gevoel niet omschrijven...Dat je dit voor me doet raakt me echt! En hoeft niet noodzakelijk in pecunia, maar onze hardhouten vlonder moet ook nog in de olie worden gezet. Als je daar nou 'ns een vrijwilliger voor vindt, ben ik al helemaal happy! :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden