SpeedyBE Geplaatst 9 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 9 mei, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ydp1gYksHKo 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 9 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 9 mei, 2013 Hopelijk wordt die beter dan de Golf 5 met W12 motor... die kon namelijk alleen maar hard rechtuit. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jm92 Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Wel een smerig dik ding. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerdtdi Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Tja, zal wel weer een transformer film worden. Wel een dikke golf. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marleyke93 Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 oeda John??? gij wou toch een passat V6??? Ja hopelijk komt zoiets in productie!!!! Prachtig ding!!! 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
PassatMotion Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Moderne versie van Renault 5 turbo 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bootje_Ronald Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Yugh, wat een lelijk ding...Zijn ze op zoek naar een opvolger voor de Scirocco? Dat was ook al zo'n succes... 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Robertje Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Hier is toch een ander topic voor? Iets met "rattenketels" ofzo. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LeovanderMeer Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Die komt er nooit. Duidelijk een showcar voor de Worthersee. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 wat 'n afschuwelijk vreselijk dashboard! 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
George007 Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Hmmmm ik kan hem wel waarderen, je valt tenminste wel op 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Schippersss Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Met een roze dildo op je motorkap val je ook op, maar ofdat mooi is. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
George007 Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Met een roze dildo op je motorkap val je ook op, maar ofdat mooi is. Nee dat zou ik nooit doen. Maar die Golf, effe wennen en dan weten we niet beter meer. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bootje_Ronald Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Binnenkort de 7 'R' maar ns bestellen...Dan worden heel wat passie-rijders ziek... 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 ziek van 't uitlachen bedoel je toch Ronald? ik bedoel maar... dit ding ziet er niet uit, beetje 't idee dat de persoon achter 't stuur "iets" moet compenseren 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Binnenkort de 7 'R' maar ns bestellen...Dan worden heel wat passie-rijders ziek... Of ze blijven medelijden met je hebben.. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bootje_Ronald Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Binnenkort de 7 'R' maar ns bestellen...Dan worden heel wat passie-rijders ziek... Of ze blijven medelijden met je hebben.. Dat mag altijd, want ik heb het echt slecht... 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerdtdi Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Ik ben een inzamelingsactie gestart voor Ronald, de teller staat al een maand op nul. Krijg wel pb s, of ik wel goed bij mn hoofd ben en dat Ronald maar een wat moet inleveren. Tja wat moet ik hier nu mee 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Ik ben een inzamelingsactie gestart voor Ronald, de teller staat al een maand op nul.Krijg wel pb s, of ik wel goed bij mn hoofd ben en dat Ronald maar een wat moet inleveren. Tja wat moet ik hier nu mee Gelukkig dat je die teller niet in het negatief kan laten gaan dan 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Binnenkort de 7 'R' maar ns bestellen...Dan worden heel wat passie-rijders ziek... Of ze blijven medelijden met je hebben.. Dat mag altijd, want ik heb het echt slecht... Ach.. het kan slechter, je zou maar in een Up! moeten rondrijden 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Ach.. het kan slechter, je zou maar in een Up! moeten rondrijden mijn broertje loopt stage bij de vw dealer en die krijgt een up mee, ik moet je eerlijk zeggen die auto is echt leuk gewoon! zitten witte velgen onder, ingebouwde navigatie en sky lederen stoelen met stoelverwarming en komt goed met het verkeer mee. Als ik een kleine stadsauto zou moeten hebben zou ik zeker voor de up gaan, 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 11 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2013 Ik doelde op 'ruimte' en 'grootte van de auto' , maar idd een Up is geen slechte auto voor in de stad, daar ben ik het wel met je mee eens. Ontopic: Weet iemand toevallig waarom die handrem-schakelaar zo groot is? Ik vind het best wel groot namelijk... 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
PassatMotion Geplaatst 14 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2013 Die komt er nooit. Duidelijk een showcar voor de Worthersee. Yep, was voor Worsteweze 3.0 V6 - 4motion 508pk - 280km/h http://jayscarblog.com/design-vision-gt ... hp-engine/ 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bootje_Ronald Geplaatst 14 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2013 Ik ben een inzamelingsactie gestart voor Ronald, de teller staat al een maand op nul.Krijg wel pb s, of ik wel goed bij mn hoofd ben en dat Ronald maar een wat moet inleveren. Tja wat moet ik hier nu mee Ik kan het gevoel niet omschrijven...Dat je dit voor me doet raakt me echt! En hoeft niet noodzakelijk in pecunia, maar onze hardhouten vlonder moet ook nog in de olie worden gezet. Als je daar nou 'ns een vrijwilliger voor vindt, ben ik al helemaal happy! 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rabbit Geplaatst 29 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 mei, 2013 Wel een vette ralley bak voor de openbare weg! 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.