Ga naar inhoud
  • 0

Stabilisator rubbers


Berkii

Vraag

Beste leden hebben jullie een adres voor de stabilisator rubbers waar ik ze in kan kopen het gaat om de voorzijde volgens de dealer kan je ze niet los krijgen moet je de hele stang kopen aangezien die best prijzig is ik hoor het graag Groetjes ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

welk type voertuig en om welke rubber gaat het precies want in de 3b en 3bg zitten heel wat rubbers en stangen

als het gewoon om het stabilisator stangetje gaat dat aan de schokdemper zit en dan koop je die gewoon beter nieuw , die kosten 20 euro per kant

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
wat zijn de klachten als je die moet vervangen?

 

als ik over een klinker weg rij en bij kuiltjes in de weg, rammelt er van alles.

 

Marco, weet niet wat je km stand is maar kijk eerst hier even: viewtopic.php?f=193&t=45024

 

Heb dat allemaal vervangen en alle motorsteunen maar rijd na 256.000 km nog steeds met dezelfde stabilistator rubbers voor, kan hier ook geen slijtage aan ontdekken.

 

Mvg Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja kan van alles zijn, Zou eerst proberen met een 2e persoon te lokaliseren of het voor of achter zit en of het in de aandrijflijn of de wielophanging zit.

 

Dan toch alles eens na lopen, motorplaat verwijderen, kijken naar uitlaatophanging, plaatwerk, versnellingsbaksteun ( is bij al eens eens een bout losgetrild, gaat je hele motor bewegen) toplagerbevestiging schokbrekers, kan ook enorme herrie veroorzaken met 1 mm speling.

 

Succés

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey,

 

ik heb dit ook, en lokaliseert zich LV, 't raare van alles is dat het niet echt alleen rammelt als ik links in een kuiltje rijd...

ook als ik in camionspoor rijdt op de baan dan begint ie als zot te zwalpen tussen de geulen, dat deed ie ervoor ook niet...

als ik stil sta en stuur snel van links naar rechts dan klopt ie ook...

iemand enig idee welk onderdeel dit kan zijn?

ik dacht aan een stuurstangrubber of stabilisatorrubber waar speling op zit?

heb samen met mijn baas alles bekeken maar geen speling te zien :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sinds kort ook een licht kloppend geluid zelfs bij traag rijden, optrekken en afremmen (ik moet goed luisteren want het is niet zo luid). Ik heb de indruk dat het links vooraan zit. Km stand net geen 139.000. Wanneer ik uitstap en de vering indruk is er niets te horen. Volgend weekend eens op de brug rijden en de boel inspecteren lijkt mij geen slecht idee.

Zijn er problemen van die aard gekend met een eind 2008 3C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden