Ga naar inhoud

Nieuwe bolide gevonden en 28 mei D-day


Speedyace

Aanbevolen berichten

Ga morgen toch maar eens even kijken voor wat anders.

En als! alles mee zit en wij komen tot elkaar, dan zal dit hem wel worden denk ik zomaar.

Alleen gaan mijn eigen velgen er onder :mrgreen:

 

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline 125kw /170pk (motor code CBB) dit moet goed zijn :mrgreen:

Advance-pakket leder/alcantara, keyless entry, bi-xenon adaptief, buitensp. elekt. inklapb etc etc.

 

post-1965-1423828606,7091_thumb.jpg

 

post-1965-1423828606,9591_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

wow mooie volle wagen , motor is al perfect niks mis met die nieuwe cr blokken , alleen even naar bi massa vliegwiel luisteren als dat niet rammelt , verder niks op aan te merken

veel succes

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow mooie volle wagen , motor is al perfect niks mis met die nieuwe cr blokken , alleen even naar bi massa vliegwiel luisteren als dat niet rammelt , verder niks op aan te merken

veel succes

grz guy

 

Moge Guyke,

 

Omdat massa vliegwiel te testen is toch gewoon de auto even een paar keer starten en weer uitzetten en dan horen of hij rammelt.

De bolide heeft 150.000 gereden en is nieuw geleverd door het bedrijf en heeft daar altijd zijn onderhoud gehad.

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo daar ben ik weer en de koop is niet doorgegaan.

De motor liep mooi stil dat was het niet, maar de remmen waren krom en toen ik de snelweg op draaide schudde de hele auto in zijn 4e versnelling en dit deed hij in 5 ook.

Ik ben rechts omkeer gegaan en heb hem mooi laten staan.

En hij zat onder de krassen en deukjes, hier wilde hij dan wel wat aan doen.

Maar dat schudden/trillen had hij zelf nog niet gevoeld :angel:

Op naar de volgende

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan,

 

Als je aangeeft wat je precies wilt hebben (qua bouwjaar, motor enz.) en wat je budget ongeveer is, wil ik wel meehelpen met zoeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Johan, vind je wel een beetje een mietje hoor. Komt ie eerst aan met een 525/530 of a6.... Staat ie weer te popelen bij zo'n afgeragde 3c :wink:! Maar begrijp je enthousiasme; ik sta voor een remschijven wissel, vliegwiel/koppeling en banden... Op m'n 19"-ers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De noodzaak voor een andere auto Is nu echt nodig. Dinsdag en woensdag nog 900km gereden niets aan de hand, gemiddeld verbruik 5.6l/100km.

Rij ik gisteravond naar huis, eerst 2km door de stad om vervolgens een 80km weg op te draaien achter een vrachtwagen. Je mag daar niet inhalen, dus maar van verkeerslicht naar verkeerslicht achter dat ding gereden. En toen!!!!!!! Bam! schud schud vermogen weg, auto aan de kant. Doe ik de motorkap open alles olie.... Pijlstok eruit geschoten wat een bende. Om 22:30 nam de goeroes uit Dieverbrug nog op en hem de boodschap medegedeeld. Zijn vermoeden zuiger gescheurd. Zal zorgen dat hij daar komt en dan weg met dat ding lopend of met kapotte motor wat een @#*^ sloep.... Mijn geduld Is nu op! Vw de mazzel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Johan, dit is echt mega vervelend..... Inderdaad nu geen gezeur meer maar weg met dat ding. Getsie... Je hebt ellende genoeg gehad met deze auto. Nu ook niet meer aarzelen, geen reparaties meer doorvoeren en doorpakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden