Ga naar inhoud

R-line pakket voor 3c variant 2009


martintk

Aanbevolen berichten

ik wil misschien de voorkant van de passat laten spuiten ivm steen en dat is meteen een mooie kans om een R-line pakket te plaatsen :D

 

Nu heb ik op het forum al e.e.a. gezocht rondom onderdeelnummers, maar ik kon nog niet alles vinden.

Ook heb ik Albert Schneider van Autohaas al gemaild, maar hij wist ook niet alle onderdeelnummers.

 

Mijn vraag is dus of iemand hier weet welke onderdelen ik precies nodig ben en wellicht dat iemand hier een mooi adresje voor heeft?

 

Voor de volledigheid het gaat om een Passat 3C, 2009, TDI 170PK,

 

Volgens mij heb ik het volgende nodig.

Voorspoiler onder de bestaande bumper

Grill incl PDC sensoren

Side-skirts incl te spuiten delen op de deuren

Achterspoiler bovenaan achterklep

Achterbumperspoiler (170PK TDI) met uitsparing voor afneembare trekhaak

 

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spoiler boven aan de klep zou ik persoonlijk niet vervangen, beter een overzet spoiler erop zetten. Ik heb deze R-line spoiler ook, maar 3e remlicht is kapot geweest, dit is dus niet te demonteren, spoiler moet van de klep los gesneden worden, en dan remlicht van binnenuit vervangen. Grapje heeft mij destijds 500 euro gekost en beschadigingen op de klep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Zit deze R spoiler dus gewoon geplakt? En kan je deze over bestaande deel plaatsen? kabel verlengen misschien? Is het wel dezelfde stekker?

Heb zo'n overzet gehad, maar die paste voor geen meter. Dus vandaar dat ik het nu met een originele wil proberen die nog nooit gemonteerd is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat er verschil was in de R36 spoiler en de R-line spoiler.

De R36 omvat de volledige bovenkant van de klep en het 3de remlicht komt in de spoiler te zitten.

De R-line spoiler zit enkel op de bovenkant en zijkanten van de klep en er is een uitsparing waar het 3de remlicht zit zodat het origineel 3de remlicht behouden blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat er verschil was in de R36 spoiler en de R-line spoiler.

De R36 omvat de volledige bovenkant van de klep en het 3de remlicht komt in de spoiler te zitten.

De R-line spoiler zit enkel op de bovenkant en zijkanten van de klep en er is een uitsparing waar het 3de remlicht zit zodat het origineel 3de remlicht behouden blijft.

Naar mijn weten klopt dit idd Peter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden