Ga naar inhoud
  • 0

zijn dit echte audi velgen


bossy

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
wat is dat voor een antwoord ?

 

Een antwoord wat je eigenlijk een feit kan noemen, een vag stempel ofzo op een velg bestaat niet, het logo van het merk en/of een onderdeelnummer zit erin, anders is het imitatie spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zie dat je nieuw bent op het forum.

 

Vragen over je onderstel kun je plaatsen op viewforum.php?f=130

 

Het "stempel" bestaat wel degelijk. Hier een voorbeeld van een audivelg..................................

 

''Stempel'' van VW of Audi enz. bestaat wel, maar niet een ''stempel'' van VAG, dat bedoelden wij (Dennis en ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zie dat je nieuw bent op het forum.

 

Vragen over je onderstel kun je plaatsen op viewforum.php?f=130

 

Het "stempel" bestaat wel degelijk. Hier een voorbeeld van een audivelg..................................

 

''Stempel'' van VW of Audi enz. bestaat wel, maar niet een ''stempel'' van VAG, dat bedoelden wij (Dennis en ik)

:zucht:

Jij moet naar een zware en moeilijke baan gaan solliciteren in plaats van forumgenoten voor het lapje te houden. :angry:

Kun je daar je energie en intelligentie op botvieren :P:embarassed::mrgreen:

 

TOP

Bedankt !

Ik zie net dat je de zelfde wagen heb ,

Heb jij standaard velgen of niet ?

Nee, voor de winterbanden heb ik 16 inch audivelgen

Zomers rij ik nu 17 inch Monte Carlo. In mijn vocabulair zijn ze niet "standaard" (meegeleverd) maar er staat wel een VAG-logo en OEM nummer in :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zie dat je nieuw bent op het forum.

 

Vragen over je onderstel kun je plaatsen op http://vwpassat.nl/viewforum.php?f=130

 

Het "stempel" bestaat wel degelijk. Hier een voorbeeld van een audivelg..................................

 

''Stempel'' van VW of Audi enz. bestaat wel, maar niet een ''stempel'' van VAG, dat bedoelden wij (Dennis en ik)

 

Zucht..............

post-5961-1423828562,9147_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden