Ga naar inhoud
  • 0

Velgen... ik kan niet kiezen!


caatje_pj

Vraag

Pff misschien is het een vrouwending :D maar ik kan gewoon niet kiezen welke wielen ik onder m'n passat wil!

Eerst dacht ik: ik ga voor rs6 wielen. Gewoon nette 5 spaaks.

Toen zag ik Phaeton wielen, ook erg mooi.

Daarna kwam ik a8 wielen tegen en ook dat vind ik prachtig.

 

Nu heb ik ook al een tijdje wielen van een bmw in m'n hoofd (die lopen naar het midden toe iets terug, is hier imitatie van?)

 

En ja, nu weet ik het niet meer...

Ik zie door de bomen het bos niet meer en bij elke zoektocht kom ik weer andere "ook wel mooie" wielen tegen.

Het wordt nu wel spannend want ik heb mijn winterbanden er nog onder liggen en aangezien het steeds warmer wordt...

 

Ik denk dat iedereen hier een andere mening heeft van wat mooie wielen zijn, maar elke tip is welkom! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Verlagen hoeft niet duur. Ik heb met een 3 maand wel een setje over, a 125 euro met montage.

Dan kom je langs en zetten we dat er even bij je onder, is als het mee zit met de bouten een 2/ 3 uur klaar.

Maar dan niet twijfelen, en weet ik niet roepen, maar er gewoon voor gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Fai.. Das dan 300 te hoog.

Mag maar 500,- kosten.

 

Andere vraag Fai, 28ste Bunde?

 

kijk voor 500 heb je wel nieuwe of 2e de hans velgen en zo maar de meestal zijn de banden op zo 2 a 4mm nog erop

en daar na moetje toch nieuwe set banden kopen 2 a 4 stuks en dan den je meer euro`s kwijt :angry:

 

en voor dit geld met a-merk banden :shock: ik weet het niet meer :mrgreen:

 

Gr Fai

 

en ik kijk ff als ik kan op de 28 april als ik al weer bij kan zijn :?:

 

:arrow::arrow:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

GVD!!! :angry:

 

Heb ik afgelopen vrijdag een mooi setje RS4 velgen 18 inch met goede Yokohama banden 7mm profiel gekocht. De banden lagen nog niet op de velgen (toen had ik na moeten gaan denken...)

 

Wat blijkt? De banden zijn te breed voor de velgen! Het is maat 245-40-18. Ik krijg ze er wel op, maar dan steekt de band buiten de velg. Dit vind ik dus niet mooi

Dus nu de banden verkopen en andere banden kopen GGRRRRR :evil:

Vandaag maar een rondje bandenhandel doen en héél lief kijken om ze in te ruilen tegen 225-40-18......

(of wil iemand de banden kopen? ;-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hihi bedankt voor het meedenken Fai! Maar helaas moet de passat ook nog verlaagd worden, komt de zomer eraan en verdien ik helaas maar een leraar loontje... Dat gaat 'm dus helaas niet worden...

 

Al een tijdje zwijgzaam vanaf de kant mee zitten lezen: je had natuurlijk ook kunnen kiezen voor een verschillende set links en rechts. Had je 2 smaken gehad... :mrgreen:

 

Enne, onderwijs is dan mss niet het bestbetaalde beroep, maar ik ken weinig andere beroepen met zoveel vakantiedagen... :wink:

 

Maar balen van die banden, maar fijn dat die inmiddels verkocht zijn! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden