Ga naar inhoud
  • 0

klik klak geluid rechts voor bij remmen en optrekken


marcels

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ja dat heb ik ook wel eens gehad maar dat is het ook niet heb net mijn zomer wielen erop zitten en het geluid is er nog steeds.

Bij de dealer zeiden ze dat het een draagarm rubber is maar ik kan daar niets van spelling aan ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch zou ik hetzelfde zeggen als ik dit zo lees.

Had het namelijk ook met men ibiza.

Zou zeggen spuit de rubbers even in met WD40 (of vergelijkbaar) en kijk of het dan weg is. Dan was het bij mij tenminste TIJDELIJK verdwenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

motor steunen zijn het denk ik ook niet.

Als ik de auto laat uitrollen dus niet rem en ik trek dan op hoor ik de tok niet, rem ik hoor ik het geluid en dan met optrekken ook weer.

Het lijkt net of er ergens een bout niet goed vast zit o.i.d. maar ik heb alle bouten van de draagarmen en subframe nagekeken.

Misschien dan maar toch de draag arm rubbers vervangen de achterste was compleet iets van 150 euro ofzo deze zit in een alu blok

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

update,

 

Motorsteunen zijn het niet geen geluid waargenomen bij het bewegen van het blok ook niet met optrekken met de handrem erop .

Het geluid hoor ik ook als ik over een vluchtheuvel ga op lage snelheid, maar dan is het wel minder dan met optrekken of remmen.

Vanavond eens de rubbers inspuiten en kijken of de veerpoot nog goed vast zit daar lijkt het geluid vandaan te komen maar ja geluidjes zijn altijd lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een paar weken terug heb ik een Multivan gehad die hetzelfde geluid had.

 

Hier waren de remblokken vervangen maar hadden ze de veer verkeerd geklemt , die duwde de klauw naar voren ipv naar achteren.

 

Gevolg: Remblokken schuin afgesleten en ...... klapperen bij het rijden over drempels, rijden over klinker wegdek, hobbels optrekken enz.

 

Het leek wel of er van alles los hing onder de T5 en uiteindelijk bleek het aan de remblokken te liggen.

 

Vandaar mijn vraag (3 posts hierboven), kijk er eens na (wiel demonteren en kijk of je de remblokken kunt bewegen terwijl alles nog gemonteerd zit) kun je dit in ieder geval uitlsuiten.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden