Ga naar inhoud
  • 0

Iemand die rijd met 17" Chamonix of St. Moritz?


Frenkyx

Vraag

Hallo,

 

Inmiddels rijd ik zo'n 3,5 jaar met mijn 3C uit 2006 en normaliter begint het dan wel te kriebelen maar bij deze auto heb ik dat eigenlijk nog niet zo. Ik vind het nog steeds een mooie auto en hij rijd ook lekker, ondanks de veelal luxe problemen (airco pomp, stelmotor luchtregeling, kwart achterlicht kapot) ben ik van plan om er nog wel een paar jaar mee door te rijden. Daarbij zal een logische opvolger denk ik toch wel de CC worden maar dan zit ik vast aan minimaal bouwjaar 2010 ivm de achterbank optie. Met mijn wensenpakket valt dat helaas buiten mijn budget. Maar goed ik dwaal af :D . Mijn zomerwielen zijn 18" Zolder velgen (Golf V R32) die hem erg goed staan. In de winter rijd ik op 16" Cortina, die vind ik eigenlijk al 3 seizoenen te klein. Vandaar dat ik aan het rondkijken ben om deze toch nog maar te upgraden.

 

Omdat ik de wielen vooral voor de sneeuw rijd wil ik ook weer een smalle maat ik zit dus te denken aan de Chamonix (die dus veel lijken op de Cortina alleen 1 maat groter) of de St. Mortiz die voor de CC zijn (maar die volgens mij wel passen op de 3C, correct me if i'm wrong).

 

Mijn vraag dus; is er iemand die een 3C rijd met deze wielen? (en daar dan een plaatje van wil delen) Ik kan er nl weinig plaatjes van vinden op het net.

 

Hier nog een plaatje van de 16" wielen icm mijn auto:

post-9448-1423828520,0891_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden