Ga naar inhoud

Hoe zet je jouw passat de zomer in?


niels@passat3c

Aanbevolen berichten

En nog is de US front en de kont, eens wat picca's weest shooten dit weekend op verschillende locaties (was eindelijk is een mooi weertje ) :mrgreen:

 

[attachment=1]passs front forum.jpg[/attachment]

 

[attachment=0]passat forum asss 2.JPG[/attachment]

 

Welke verlagingskit heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke verlagingskit heb jij?

 

Ap schroefset zoals velen hier (gekocht op aanraden vd Mike :angel: en nog altijd content van!)

 

Deutsche kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs (+- 670euries voor de set dacht ik) :lol: Komt van het zelfste bedrijf die KW fahrwerke maakt heb ik horen zeggen.

 

Rij er bijna 2jaar op zonder problemen en de passat is toch goe gezakt (staat achteraan op het laagste) en qua comfort kunne we echt ni klagen :mrgreen:

 

http://www.ap.de/produktinfo/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Net zoals vorig jaar:

 

post-13808-1423828607,0216_thumb.jpg

 

Zou wel willen verlagen, maar de teller staat inmiddels op 211.000km.... dus ik denk nog een jaartje en dan gaat deze passie eruit.

Beetje zonde om dan nu nog een hele verlagingsset er onder te leggen.

 

En als deze eruit gaat, weet ik nog niet of er weer een Passat komt (maar dan jonger) of wellicht een neefje van VW... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb die van mij sinds een week of 2 op nieuwe 18 inchers staan, Immi R36 velgen.. de looks bevallen me prima :)

tevens gelijk even de hele auto geclayed, polijst etc :)

post-18209-1423828607,5528_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mijne is beduiveld dit jaar

eerst rij ik mijn r-line lip er onder uit , dan rijd de vrouw achteruit tegen een paal , achterste bumper gekneust en inox instapplaat beschermer kapot , nou heb ik alles nieuw gekocht voor naar de spuiter , gaat de versnellingsbak stuk bij van amsterdam naar huis te rijden , hij wil gewoon niet zomer klaar gemaakt worden :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb die van mij sinds een week of 2 op nieuwe 18 inchers staan, Immi R36 velgen.. de looks bevallen me prima :)

tevens gelijk even de hele auto geclayed, polijst etc :)

 

Nu nog de naafkapstickers.. dan helemaal klaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mijne is beduiveld dit jaar

eerst rij ik mijn r-line lip er onder uit , dan rijd de vrouw achteruit tegen een paal , achterste bumper gekneust en inox instapplaat beschermer kapot , nou heb ik alles nieuw gekocht voor naar de spuiter , gaat de versnellingsbak stuk bij van amsterdam naar huis te rijden , hij wil gewoon niet zomer klaar gemaakt worden :-(

 

 

Pfff, echt dikke pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden