Ga naar inhoud

Hoe zet je jouw passat de zomer in?


niels@passat3c

Aanbevolen berichten

Kennelijk hebben hier de meeste ook een winter setup en zo dus ook een zomer! :mrgreen:

 

Aangezien veel mensen hier tegen de sterren op "modden" denk ik dat er aan de buitenkant vd passat's ook wel het één en ander verander(zomer velgen, andere grille, koplampen, r line pakket etc etc)..

 

Zo, het leek me wel leuk om een toppic te openen hoe jij de zomer van 2013 gaat inzetten met de passat (en hoe jou huidige zomer setup er zal uitzien)!

 

Ik trap af, zo gaat de mijne de komende zomer in! :mrgreen:

 

post-15361-1423828563,6491_thumb.jpg

 

post-15361-1423828507,0273_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennelijk hebben hier de meeste ook een winter setup en zo dus ook een zomer! :mrgreen:

 

Aangezien veel mensen hier tegen de sterren op "modden" denk ik dat er aan de buitenkant vd passat's ook wel het één en ander verander(zomer velgen, andere grille, koplampen, r line pakket etc etc)..

 

Zo, het leek me wel leuk om een toppic te openen hoe jij de zomer van 2013 gaat inzetten met de passat (en hoe jou huidige zomer setup er zal uitzien)!

 

Ik trap af, zo gaat de mijne de komende zomer in! :mrgreen:

 

Snel een foto met de gsm gemaakt!

 

[attachment=0]my passat spring '13 edit 2.jpg[/attachment]

 

 

 

Man man man nu benk jaloers ze! ja volgende maand ga ik een grill halen hoor! :)

Ik moet dit echt hebben! :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

best lastig met de kap open ja.. :lol:

 

Nou ik zat op jou te wachten dat je langs kwam met start kabels sander vandaar is de motor kap open :mrgreen:

 

want ik heb pech dat weet je wel he 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo moet het ongeveer er uit gaan zien...

 

Wel iets hoger, zwarte carosserie en 19 inch ipv 20 inch :wink:

 

Ik zie dat de meeste hier echt tegen de grond plakken :shock: .. Geen probs met de bodemplaat die de grond raakt? Of gooien jullie deze er van onder?

 

Zou de mijne ook nog wat omlaag durven schroeven vooraan, maar heb nu amper 8cm speling van het laagste punt vd bodemplaat gemeten tot de grond..

Link naar reactie
Delen op andere sites

das niet veel en voor mij ook de rede dat ik zo twijfel.

als ik het puur voor de Looks doe dan moet i zeker 4-5 cm naar beneden, maar mijn carterpan heeft al een keer de grond geraakt vermoedelijk vorige eigenaar en heb geen zin in een grote zwarte vlek onder de auto vandaan en een rood olielampje in men dashboard,

maar er komt wel een schroefsetje hoor op den duur want dit ziet er ook niet uit

en straks zeker niet met de 18"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat de meeste hier echt tegen de grond plakken :shock: .. Geen probs met de bodemplaat die de grond raakt? Of gooien jullie deze er van onder?

Da's apart, deze Passat is/was van een Belgische liefhebber en om nou te zeggen dat de wegen daar van topkwaliteit zijn :cry:

Ik rij nou nog met de Koni Sportkit 4cm lager rond in heel Europa, nog nergens de grond geraakt... De bedoeling is dat de auto inderdaad nog heel iets lager komt als met de Koni set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je weer op je "oude" wielen rijden Richard?

 

Ziet er allemaal wel weer lekker uit al die foto's in zomer uitvoering, kan niet wachten tot het weer zover is.

Ja, Ik heb ze weer terug gekocht. Zit nu wel wat stoeprandschade aan van mijn oom en tante maar daar was de prijs ook naar

en mijn V6 is ook niet super perfect dus vind ik het niet zo erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ongeveer zo. Voorkant wordt nog ca15mm verlaagd dmv een andere toplager (oid).

 

Foto is inmiddels van 2 jaar terug. Buitenkant is niet heel veel veranderd. Alleen chromen dakrails.

 

Had wat dingen gepland, maar met e.e.a. onderhoud (roetfilter, remschijven, 2M vliegwiel...) laat ik het dit jaar hierbij. Misschien wat kleine dingen, maar niet noemenswaardig.

 

post-10440-1423828504,215_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden