Ga naar inhoud

  • 0

Zomerset, wanneer? ... en weer sneeuw!


blastaway

Vraag

Ik ben aan twijfelen wanneer de zomerset eronder gaat. Het is wel zonnig, maar erg koud. Ik wil de zomerset er wel onder leggen, maar weet niet of ik er goed aan doe.

 

Er ligt ook nog wel wat zout op de weg, dus met de eerste regenbui spat dat dus allemaal op. Met mijn gepolijste randen misschien niet zo slim?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Sterk punt Eric... Ik weet wel een mooi setje... door mij zelf aangeboden.....

 

tja... heb de beste oplossing gevonden, gewoon net zo'n mooie winter wielen als de zomer set kopen, dan maakt het niet veel uit wanneer je kan gaan wisselen! :idea:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb mijn velgen er nu ook al 2 weken opliggen, ik reinig ze nu voorlopig nog wel 2maal per week en zet ze in de rimwax, dus dat beetje pekel zal ze wel niet deren...

 

Tom, heb je ook gepolijste velgen?

Ik ben zo bang voor die rand met pekel.

http://www.solsticeforum.com/forum/atta ... le-tsw.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vandaag de Yeti van m'n vader, de Jetta van m'n zus, de Golf variant van m'n kameraad en m'n eigen Passat weer van hun zomersloffen voorzien.

post-9810-1423828518,0111_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb mijn zomerwielen er vandaag ook weer onder gezet. Ik moet nu alleen de veren nog anderhalve centimeter naar beneden draaien maar dat komt volgende week wel goed. Lekker om weer te kunnen wisselen want mijn winterbanden hebben nog 5mm dus die kunnen op deze manier nog mooi een wintertje mee. Stuur de gasten van de strooiwagen maar op verlof want ik heb ook gepolijste randjes aan mijn wielen. Ik wil (kan) geen pekel meer zien :mrgreen:

post-5183-1423828518,7298_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik rij al hele tijd op zomerset, enkel zaten er winterbanden om. :lol: Die zijn er nu af, en nu knap ik de velgen op, thans ik hoop dat ze opknappen. En dan komen de zomerbanden er weer om. Volgende week staat het zeker op zomerbanden. En opgeknapte velgen. Beetje low budget opknap, maar doe mijn best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De 18 inch zomerwielen afgelopen winter verkocht en rij de winterbanden op de 17 inch phoenix velgen op (duurt niet lang meer, zit rond de 4mm) en ga dan zomerbanden op de phoenix monteren. Zoals ik er nu over denk komt er bij mij geen winterbanden meer op en 17 inch is mij groot genoeg. Dat wil zeggen, ik ga daarbij uit dat de wangen van de zomerbanden stukken stijver zijn als die van mijn huidige winterbanden. Nu alleen nog bedenken welke zomerbanden, de Conti CS of Michelin PS of misschien de Vredestein Vorti.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden