Ga naar inhoud
  • 0

voedingskabel versterker 3B HELP!!!


elish

Vraag

Hoi iedereen,

 

Zo als vele onder ons heb ook ik een subwoofer verslaving. Ik heb laatst de hele tijd zitten kijken en gokken hoe ik een 50mm voedingskabel nou van onder de motorkap van mijn 3B naar binnen krijg om hem vervolgens naar mijn kofferbak te trekken. Ik kom er maar niet uit. Misschien heeft iemand van jullie daar ervaring mee hoe en waar dat ie binnen moet komen. Als iemand mij hiermee met een beschrijving en/of fotos zou kunnen helpen, zou ik zeer dankbaar zijn.

 

Alvast bedankt ;)

 

Groetjes,

Elish

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

viewtopic.php?f=125&t=28721

Deze is met foto, beetje naar beneden scrollen.

Op deze manier heb ik het ook gedaan. Als je door dar 3hoekje komt, is dubbelwandig lijkt het, dan kom je boven de pedalen uit.

Een andere optie is om langs je motorkap ontgrendelings kabel te gaan, maar dat kan ik niet adviseren omdat de kans groot is dat er water naar binnen kan komen.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb hem via me Kast waar me computer zit naar beneden gedaan dit uiteraard hierna weer goed dicht gekit tegen Vocht.

 

je gaat naar binnen aan de bestuurders zijde dan ken je de kabel er zo doorheen steken. vanuit daar kan je zo onder je dorpel door en naar achteren.

maar waarom in godsnaam 50mm2 wat komt er allemaal in, ik heb er een 35mm2 doorheen gelegd maar dat is toch zat kabel heeft een doorsnede van een cm zonder mantel ;-).

 

Ps. ik heb het over een 3BG maar dat moet volgens mij niet uitmaken

 

MVG Jordy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee dat is inderdaad hetzelfde en bij mij zit er ook een 50mm2 in. En tja zon kabel koop je 1x en die neem je gewoon weer mee als je een andere auto koopt he. Maar je kunt de kabel het beste doorvoeren vanaf de motorkap. Luchtfilter eruit (hele bak) ruitenwissers eraf zwarte kap onder het raam eraf, en volgens mij de ruitenwisser motor eruit (of was dit alleen bij golf4) dan zit er een wit kunststof bakje deksel losklikkenrubber eruit pakken gaatje in maken kabel erdoor en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jezus Christ!!!

 

wat heb jij er allemaal mee gedaan.

ik zit nu op 1050 Watt RMS 2x Polk 12inch 360Watt RMS en 4x Compo Audio Systems 90Watt RMS

nou ik wil me oren graag nog ff gebruiken en dan moet ik dit niet open zetten.

 

doe jij ook mee aan contest's of iets anders.

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zit op 800watt rms voor mn woofer, en 4x150 watt rms voor mijn composets. Alles audio system, woofer speelt op 2ohm (is dubbelspoels) en mn compos spelen ook op 2ohm ( hebben een weerstand van 2ohm). En moet zeggen klinkt super. Maar die crown versterker is wel echt mooi speelgoed! Is toch stabiel tot 0,25 ohm? Zijn er maar weinig van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste iedereen,

 

Ik heb hem uiteindelijk aangesloten. In het begin snapte of zag ik niet de plekken waar de meeste over hadden. tot dat ik iets zag en daarmee aan de gang ging. Onder de motorkap, net achter de accu is er een driehoekrubber. Die heb ik er af gehaald.

img0140vi.jpg

 

Natuurlijk paste mijn kabel er niet doorheen, Ik moest dat gatje vergroten, (waar we manen allemaal goed in zijn :lol::lol: )

Daar kwam dus mijn voedingskabel. Daarna maakte ik de de kapje onder het stuur los die met 4 boutjes vast zat.

img0141ws.jpg

 

Zo ziet het er dus uit als dat kapje los is. En als je nou de voedingskabel door dat driehoekige gatje duwt komt er zo uit te zien.

img0142awc.jpg

 

En nu is het dus puur de kwestie van alles open en dicht maken en zo netjes mogelijk weg werken.

Zo netjes ben ik niet, dus mijn kofferbak ziet er nu zo uit.(tijdelijk)

img0151hr.jpg

 

Woofer richting het saloon. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

dat is toch gewoon gekken werk.

2x 1200Watt RMS voor alleen de Subs.

 

is dit puur omdat je het zelf wilt ( tuurlijk doe je het omdat je het zelf wilt) of ga je zo ver voor wedstrijden.

 

MVG Jordy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden