Ga naar inhoud
  • 0

TV-schermen in hoofdsteunen monteren


Erwinner

Vraag

Ik heb wat gezocht, maar kan het niet makkelijk vinden. Wie wijst me de weg?

 

Ik begin steeds meer te wennen aan de luxe van de RNS510 in mijn 3AA Passat. Nu zag ik dat er ook DVD's afgespeeld kunnen worden. Lijkt me geniaal voor de kids achterin! Nu zijn er verschillende opties om schermen achterin de hoofdsteunen te plaatsen en die te verbinden met de RNS510.

 

Wie kan me de goedkoopste (jaja, ben een 'Ollander) oplossing vertellen?

Zou helemaal geniaal zijn als er ook setje (bluetooth/IR) koptelefoons bijzitten zodat het helemaal lekker rustig is op weg naar vakantie-oorden ;-)

 

met een vrolijke groet, Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik las ergens dat je op de RNS510 kunt instellen dat de DVD het signaal naar de externe achterschermen stuurt en je dan voorin gewoon lekker naar de radio/mp3 kunt luisteren?

 

En inbouwen in een 3AA is wellicht wat lastiger ivm actieve anti-wiphlash hoofdsteunen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nadeel is wel dat beide kinder naar dezelfde dvd moeten kijken dan. Dat hoeft niet met schermen, met ingebouwde dvd speler.

Kun je voordat geld niet beter 2 ipod touches of ipad mini's kopen?

Kunnen ze films mee kijken en nog veel meer mee en ook buiten de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je vergelijkt met een setje van 1.000,- is het inderdaad handiger om wat los Apple spul aan te schaffen. Maar je kunt ook als vervangingshoofdsteunen met ingebouwde dvd-spelers kopen voor nog geen 200,- voor een setje. Dus alleen maar wat losse schermpjes zou dus nog wel wat billiger moeten kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden