Ga naar inhoud
  • 0

Lekkend Stuurhuis


eagle2

Vraag

Al een tijdje zakt het oliepeil in het potje van de stuurbekrachtiging.

Maar ik kon in eerste instantie geen lekkage ontdekken tot afgelopen zondag toen ging het opeens veel harder en zag ik bij het linker stuurhoesje olie uitkomen.

Vanmorgen naar de garage geweest en geconstateerd dat het stuurhuis vervangen moet worden.

Prijsindikatie is tussen 750 en 800 euro!! voor een gereviseerd ruilstuurhuis incl.montage.

Ondermeer omdat je totaal niet bij dat stuurhuis kan komen.

A.s. dinsdag wordt hij geholpen ik hoop dat dit het enigste blijft.

 

Gr.Ed[/b]

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De rekening:

 

Werkplaats tarief 5uur = â?¬225.00

Stuurhuis = â?¬395.00

Rechter stuurkogel = â?¬99.00

Stuurhuis olie = â?¬14.60

Uitlijnen = â?¬60.00

 

BTW = â?¬150.78

------------

 

Totaal: â?¬944.38

 

Die rechter stuurkogel is gekomen omdat de oude kogel niet meer los te krijgen was

 

gr. Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo

 

heb stuurhuis bij brinchhorst gekocht gereviceers

met jaar garantie 450 euro

 

krijg 150 euro terug voor je oude stuurhuis

 

dus totaal 300 euro kosten

 

Inzetten hebben 2 monteurs in een avondje gedaan

 

( nog wel uitlijnen 20 euro )

 

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal,

Als nieuwe lid kan ik meteen met d edeur in huis vallen, mede omdat ik op dit moment hetzelfde probleem heb: lekkage aan beide kanten van de stuurhuis. Vandaag nog bij bongerds autosloperij geweest, wat door de telefoon 225,- aan nieuwe stuurhuis afgesproken was werd mij ter plekke een rekening gepresenteerd van 325,- incl. Lekker laten liggen, ik ga de sloperijen wel langs. De fuseekogel begrijp ik nog wel maar wat mij bevreemd waarom uitlijnen? Moet dat? PS: Brinchhorst, waar ligt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm, ok bedankt SilverBullet, ik zal eraan denken.

Was van de week naar Bongers, wat vantevoren voor 225,- afgesproken was kreeg ik daar een rekening van 325,-, volgens hen was het een miscommunicatie: AFZETTERS!!! Nou mooi laten liggen. Heb vanmiddag bij de sloop in Amersfoort een stuurhuis kunnen halen voor 125,- euro (2 maanden garantie). Morgen laten erop zetten hopelijk dat het nu achter de rug is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

shit he das een hoop geld maarja je moet wel kunnen blijven sturen is wel zo makelijk is het niet iets wat je zelf kunt doen met een beetje hulp bij mij in de buurt(rotterdam) zit een doe het zelf garage kan je gewoon een brug huren voor x bedrag is mischien ook nog wel een aardige optie

 

alleen recht door gaat ook vervelen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden