Ga naar inhoud

  • 0

Passat 3B verlagen


los-cuentos

Vraag

Hallo

 

Ik zou graag mijn passat 1.9 TDi wat sportiever zetten door die enkele centimeters lager te zetten.

Ik loop al tegen de 230.000 aan dus een schroefset zou ik niet willen steken omdat dat wat teveel geld is.

Iemand enig idee welke kit ik zou kunnen steken die toch weinig comfort wegneemt maar dit voor een schappelijke prijs?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Kosten hangt ook een beetje af van kwaliteit. Je moet voor jezelf bepalen wat je wilt uitgeven. Dan kijken naar prijs/kwaliteit verhouding en natuurlijk de ervaringen van de betrefende set even googlen.

 

Je hebt ook goedkopere schroefsets hoor.

 

Probeer eens te zoeken op het forum. Er zijn zat topics over.

 

Succus :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je kan ook een setje Eibach veren op internet opzoeken.. Die verlagen rond de 3 cm en zijn ook niet zo duur..

 

Comfort is goed en qua looks staat t ook mooi

 

Maar het is toch dat je eigenlijk dan niet de originele schokdempers kan blijven gebruiken... Ivm te weinig demping icm de veren, waardoor ze elkaar gaan tegenwerken...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sets van Sjaak komen bijna op elk forum als echt goede sets te boven. Service is gericht aan bellen, via mail doet hij weinig antwoord. Dit is eigen ervaring, en las op Subdubbers dat het idd via mail meer klachten waren.

Dat hij eigenlijk meer drukte had met telefoon, dan tijd over om mail te beantwoorden. Dus even bellen en service schijnt goed.. Wat ik verder las, is dat hij meedenkt wat je wilt, en verwacht.

 

Geen reclame ofzo, maar moet gewoon echt een betrouwbaar adres zijn.. Reden genoeg eens met hem af te spreken voor offerte, en dan kun je altijd vergelijken..

 

Ps ik stuur zelf op MAD veren op oudere oem dempers.. mijn Psst heeft 465 dkm, dus reden om km's geen optie.

Hahah Maar ik vind het prima zo. Dat is belangrijk genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zelf ook goede ervaringen bij Sjaak. Heb er banden vandaan en ook mijn schroefset. Het was de chroom blauwe combi. Niks mis mee voor € 250,--

Kan hem aan iedereen aanbevelen.

Hij doet idd meedenken en adviseren. Mail is iid niet zijn sterkste kant maar daarentegen is de service top !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo, de set zit eronder, afgelopen weekend gemonteerd en inmiddels ook de velgen eronder zitten.

De set valt mij niet tegen, is wat stugger dan origineel maar niet erg hard.

De hoogte is prima te stellen, op de voordempers heb ik nog zo'n 7cm over dat ie naar beneden kan.

Achter zit de hoogteregeling halverwegen, dus ik gok dat ie nog een cm of 4 kan zakken.

De velgen zijn 18 inch, ET35 met 215/40 banden.

 

Hier een paar foto's:

 

Nieuwe draagarmen (Meyle) en Sjaaks verlagingssetje (Tripple S):

Foto-T347KKEL.jpg

 

Foto-LMB6KAUB.jpg

 

Beetje TE laag:

Foto-YEDGQPYL.jpg

 

Wielen wisselen:

Foto-S436ICGQ.jpg

 

Eindresultaat:

Foto-O8UJGHXR.jpg

 

Foto-IITBHEPV.jpg

 

Reltulaat mag er zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden