Ga naar inhoud

deurslot 3C


harrie1608

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik dacht een leuke passat 3c te hebben gekocht.

na 2 dagen doet het volgende probleem zich voor.

Als je de auto van het slot doet gaat alleen de bestuurdersdeur open.

alle andere deuren en de achterklep blijven op slot zitten.

 

lekker dan...

 

heeft iemand een idee ?

 

groetjes Jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een keer op open drukken ;) Is een anticarjack functie, de auto onthoudt welke deuren op zijn gegaan na een rit en verwacht dat je ook alleen weer in stapt. Handig om te voorkomen dat in een parkeergarage iemand opeens naast je in stapt. Twee keer open drukken en alle deuren gaan open. Deze functie kan je in de boordcomputer ook wel uit zetten. Heb ik wel gedaan, want het is vrij irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een keer op open drukken ;) Is een anticarjack functie, de auto onthoudt welke deuren op zijn gegaan na een rit en verwacht dat je ook alleen weer in stapt. Handig om te voorkomen dat in een parkeergarage iemand opeens naast je in stapt. Twee keer open drukken en alle deuren gaan open. Deze functie kan je in de boordcomputer ook wel uit zetten. Heb ik wel gedaan, want het is vrij irritant.

 

Volgens mij is het altijd, ongeacht wie er in of uitstapt, alleen de bestuurdersdeur open bij 1x drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dit kun je in stellen.

Dit kan ook bv via vagcom, maar als je een groot scherm hebt kan dit ook via het comfort menu. :mrgreen:

Dat klopt, dus of 1 deur of alles(instelbaar), maar niet 2 deuren zoals hier werd verondersteld omdat de auto ziet wie er in/uitgestapt was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zelfs zo dat dit per sleutel is in te stellen in combinatie met memory-pakket...

 

Nee, dit kun je in stellen.

Dit kan ook bv via vagcom, maar als je een groot scherm hebt kan dit ook via het comfort menu. :mrgreen:

Dat klopt, dus of 1 deur of alles(instelbaar), maar niet 2 deuren zoals hier werd verondersteld omdat de auto ziet wie er in/uitgestapt was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

lijkt me vrij vervelend om elke keer twee keer te moeten drukken :s

 

Mwa.. valt mee, ik heb dat ook al 1 jaar lang aanstaan, na een tijdje raak je wel eraan gewent. Ik heb ook anti carjack aanstaan, (deuren gaan op slot na 15km/h) dus dan is het eigenlijk overbodig dat 2x op openen drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dit kun je in stellen.

Dit kan ook bv via vagcom, maar als je een groot scherm hebt kan dit ook via het comfort menu. :mrgreen:

Dat klopt, dus of 1 deur of alles(instelbaar), maar niet 2 deuren zoals hier werd verondersteld omdat de auto ziet wie er in/uitgestapt was.

 

 

Sorry mathijs, heb ik het ff verkeert begrepen maar we bedoelen wel allebei hetzelfde :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden