Ga naar inhoud

PlastiDip topic


Sander Wa Oars

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zou wel wat meer willen weten wat jullie ervaringen zijn met plastidip?

 

Aangezien er wel meer topics zijn over wat vragen en een projectje hier en daar, was er volgens mij nog niet een verzamel topic. Maar het zou wel leuk zijn dat hier de ervaringen worden gedeeld, en misschien wat foto's van jullie resultaten komen te staan.

 

Zelf ben ik wel nieuwschierig naar ervaringen met plastidip op velgen.

 

 

 

Ik hoop dat we hier ervaringen kunnen delen, en vragen kunnen stellen.

 

 

Greets,

 

Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zit er nog verschil in kwaliteit?

 

Ik had mijn wintervelgen gespoten met plastidip die via conrad.nl kwam. Deze dip was gewoon niet te verwijderen, en had er toch 5 lagen op gespoten..

Heb al op diverse site's gezien dat meer mensen problemen hebben met dip via conrad.

 

Heb nu plastidip in een winkel in de buurt gekocht en deze werkt perfect. Er zit dus wel degelijk verschil in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conrad verkoopt europese versie, die is zwakker.

 

Volgens mij was de opmerking dat het niet te verwijderen was..

Zou dus sterker zijn ?

 

Kan mij overigens moeilijk voorstellen dat een merk toestaat dat er diverse soorten op eenzelfde markt aanwezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem ff de moeite om te google'n en dan zul je dit lezen:

Amerikaanse versie mag niet in Europa verkocht worden ivm milieu eisen. Daardoor wordt er speciaal voor Europa een zwakkere versie gemaakt, die eerder slijt.

Grijze import maakt eea mogelijk, wel eens een infinity zien rijden of een FJ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je de banden eerst monteren, of kan je ook eerste de velgen "dippen" en dan de banden monteren?

 

Doosje voor velgen kopen, zitten 4 in en een pak kaarten om tussen de band en de velg te steken.

Koop spul uit amerika, is sterker.tuurlijk alles ontvetten, maar je hoeft niet te schuren oid

 

Mennotdi heeft hier nog een mooie repo van gemaakt op het forum.

 

edit: gevonden viewtopic.php?f=103&t=22181&p=498229#p498229

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even contact gehad met die gasten van dipyourcar.com en het is niet mogelijk om via hun, aan de amerikaanse plasti dip te komen.

 

Reactie dipyourcar.com:

 

Thank you for contacting us!

We do apologize. We do not have a supplier in your area at this time. DipYourCar.com does NOT ship outside of the continental 48 states. We make no exceptions, as it is illegal to ship Plasti Dip®, a flammable and hazardous material, via air. Also, due to the high volume of orders we receive and process within the United States, we do NOT ship any of our products via air or sea freight. Any items purchased and shipped to a US address with the intent to be exported will NOT be eligible for returns or refunds. Lastly, we cannot offer any product advice or suggestions if the product does not come directly from us.

We are considering expanding internationally sometime in the future. Please continue to check our website for future updates.

 

Het was te proberen. Hahaha.

 

Nu maar op zoek naar een goede europeese plasti dip leverancier die niet te duur is. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden