Ga naar inhoud
  • 0

Chiptuning 1.8T, iemand ervaring?


Turboman

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo mannen de 1.8T is gechipt en ben dik tevreden, schat nu zo'n 195 pk en 300Nm, dus de tussen acceleratie is fors toegenomen. heerlijk. Ik ben even bij JD geweest, een oude bekende uit de GTI tijd, snelle service en goed geregeld.

 

Ook heb ik gisteren de auto verlaagd met APEX veren, was een beetje huiverig voor dit merk, maar valt me reuze mee, mooie pasvorm en de auto staat mooi gelijk.

 

groeten en we houden jullie op de hoogte.....ik ga even een paar foto's plaatsen, niet de mooiste omdat ik deze met de telefoon gemaakt heb....6 megapixel shots komen later...

 

mazlll

HansM

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien niet de goedkoopste, maar hij weet wel wat ie doet, ik heb 650 betaald, voorheen betaalde ik in duitsland altijd zo'n 850 euro, maar dat was zo'n 6 jaar geleden...nu wordt het allemaal wat interresanter wat de prijs betreft, maar ja wat extra paardjes kosten nu eenmaal geld. Maar ik moet zeggen, het is net of je een andere wagen gekocht hebt, lekker hoor dat extra stukje koppel en paardjes, binnenkort op de rollenbank en dan weten we wat erin zit.....

 

gegroet

HansM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik laat mn auto's ook altijd tunen bij JD(zeker omdat het een klant van me is en lekker dichtbij) maar ook omdat elke chip anders is en speciaal voor je auto wordt geprogrammeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga binnenkort ook weer, dan is de passat aan de beurt.

 

Mn leasebak (golf) heeft daar al eens een injectie gehad, en de corrado is al 3x getuned geweest. Deze gaat volgend jaar weer wat NM's erbij krijgen als de nieuwe motorische mods weer gedaan zijn.

 

Kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat.

8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden