Ga naar inhoud

Xenonlook


JoVos

Aanbevolen berichten

zie link :arrow: Piaa Xtreme white plus H7

 

Xtreme white plus halogeen lampen set H1 met E-keur. Halogeen lampen die bijna evenveel licht opleveren als een XENON lamp. Voorzien van E-keur dus legaal! Door de speciale coating en gasvulling is het licht extreem briljant wit.

 

12V 55W

 

4.000K

 

 

Kost wel ff wat :!:

 

Gr Fai

post-13179-1423828095,9729_thumb.jpg

post-13179-1423828096,051_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de GP thunder 'plasma' 7500k als mistlamp (bochtverlichting). Is een perfecte lamp qua kleur. Hogere wattages kunnen te warm worden. Lichtopbrengst van de GP's is beter dan elke andere 'witte' lamp die ik heb gehad. Koplampen zijn oem xenon, kleur past er goed bij...

Deze lamp heb ik ook in de mistlampen als dagrijverlichting. Mooi wit licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb laatst xenon moeten steken bij iemand die er 100 watt lampen in had zitten

ik ben per lamp een half uur bezig geweest voor ze alleen nog maar te demonteren , deze waren versmolten in de plastiq , en da lampen braken dus in stukjes bij het demonteren , ik raad 100 watt af , je doet er meer slecht mee als goed , en de lamp units worden zo warm dat je standlichtjes er ook fel van lijden en dus sneller kapot gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de piaa lampen, eerst een jaar als gewoon licht.

Nu als grootlicht naast de 6000K pilot.

Piaa zijn witter als normale h7 halogeen en hebben idd meer licht. Maar zijn niet zo wit als xenon.

Koop ze wel bij iemand die duidelijke garantie geeft, eerste setje hield het geen 1 jaar uit.

Hierna snel besloten om nieuwe setje (garantie) in groot licht te zetten en xenon te nemen.Man had ik dat maar eerder gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden