Ga naar inhoud
  • 0

Hulp vervangen aandrijfashoezen


BARRY_TDI

Vraag

Zoals de titel al zegt, wie kan mij helpen met het vervangen van mijn aandrijfashoezen.

Bij het vervangen van mijn banden zag ik dat de ene kant de ashoezen uitgedroogd waren en de andere kant een klijn gaatje. Ik moet voor de 22 ste voor de A.P.K.

Wie kan en wil voor mij de hoezen vervangen. (natuurlijk tegen vergoeding) Liefst omgeving Flevoland.

 

Tevens heb ik nog een thermostaat die ingebouwd moet.

Ik hoor het graag.

 

Groet,

 

Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou, vandaag bij Eric geweest voor vervangen van de ashoezen en de thermostaat. 17.30 was ik aanwezig en na een auto naar binnen geduwd te hebben kon de passie op de brug. Eerst maar een bakkie en ff passie talk.

De cenrale bouten zaten goed vast, maar dat was geen probleem. FF opstoken met de brander en daar gingen ze.

De ene na de andere kant ging eronderuit. Had geeneens tijd om foto's te maken. ( of ik was weer eens teveel aan het ouwehoeren)

Nadat de passat weer beneden stond was de thermostaat aan de beurt.

Ook die was in een mum vervangen. Ik heb hem bij mogen vullen, was ik ook ff nuttig. Had 5 liter bij de Action meegenomen € 2,05 p/liter.

 

Nog ff een bakkie gedaan toen het klaar was en weer wat paasie talk ben ik tevreden weer naar huis gereden. Met de meter op 90 graden!!

 

Onderweg nog wat gegeten, het was inmiddels 20.30 dus de inwendige mens moest ook weer verzorgd worden.

 

Al met al een leuke avond, de hoezen zouden nog net geen afkeur geweest zijn maar het was ook geen overbodige luxe.

Wasom 22.00 weer thuis, morgen om 08.00 voor de keuring naar de dealer.

 

Eric nomaals mijn dank voor je hulp en de lekkere koffie!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden