Ga naar inhoud

  • 0

Aanschaf originele VW bluetooth carkit en BT audio


ArieV

Vraag

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
Netjes. Geen slecht bedrijf volgens mij.

Ik heb dreke gepb't.

Ben net begonnen met modden, dus hulp van een professor in de vwpassatkunde is dan wel fijn.

 

Gr arie

 

zullen wel zien wanneer ik de 3C8 module binnen heb, dan pas krijgt het bedrijf een positieve beoordeling van mij.

 

LET OP !!! Eens je een keertje bij Dre bent geweest dan is er geen weg meer terug, dan begin je te modden en weet je van geen ophouden meer.

Een betere professor kan je niet hebben, heb er ook al enorm veel van geleerd. De meeste kennis die ik heb van passat komt grotendeels van hem.

Ik kan er van meespreken (en zal niet de enige zijn hier), zeg al een jaar of 2 na elke mod, "dit is mijn laatste"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat dit forum slecht is voor je bankrekening had ik al gauw begrepen.

En als zulke mensen dan ook nog eens voor iedereen klaar staan dan moet je inderdaad sterk in je schoenen staan.

Heb nog een aantal mods in gedachte rcd510, cc clima en eibach verlagings set. Setje 18inch.

En mischien nog wel een setje achter lampen.

We zien wel waar de bankrekening leeg is. :mrgreen:

 

Gr arie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nu ik waarschijnlijk (hopelijk) dan toch een 3C8 module ga hebben ga ik dus de vin op het dak moeten koppelen met de GSM module.

Toevallig iemand een onderdeelnummer voor een kabel die past op de module en op de aansluiting van de vin op het dak?

Heb ooit eens een antennekabel besteld maar deze was met blauwe fakra stekkers, deze zou dan paarse stekkers moeten hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De kabels die je besteld bij VW zijn altijd met 'waterblauwe' stekkers en zijn universele kabels, die passen op elke kleur van stekker. Je kan waarschijnlijk wel de afdekkapjes van de stekker in de juiste kleur bestellen.

 

Als je geen rsap gebruikt is het niet noodzakelijk de aantenne aan te sluiten.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
je kan je bv. met je laptop op internet door via je gsm de module als modem te gebruiken...

 

dat kan je toch gewoon rechtstreeks doen ook, via wifi of BT tethering met je gsm? wat is dan de meerwaarde om dat via je autoradio te doen? of mis ik ergens iets :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De kabels die je besteld bij VW zijn altijd met 'waterblauwe' stekkers en zijn universele kabels, die passen op elke kleur van stekker. Je kan waarschijnlijk wel de afdekkapjes van de stekker in de juiste kleur bestellen.

 

Als je geen rsap gebruikt is het niet noodzakelijk de aantenne aan te sluiten.

 

grtz, dre

 

Ok, bedankt,

Maar er moet toch nog een kabelboom naar achteren toe voor de camera dus kan ik deze ineens meetrekken en dan zit dat er ook al. Voor moest er in de toekomst toch een rsap GSM komen.

hierbij dus ook het bestelnummer,

Antennekabel met Fakra stekkers 000 098 656

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo kenners,

 

Ik ben net nieuw hier en ben een volledige newbie.. Nu heb ik net een passat uit 2007 gekocht en ben dus benieuwd hoe ik er achter kom of er bluetooth aanwezig is in de auto. Er zit namelijk wel een houder in voor een Nokia telefoon..

 

Alvast bedankt!

 

groeten,

 

Harold

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Harold,

 

Graag even voorstellen in het topic 'Ik ben en ik rij...' dat stellen we op prijs. En foto's van je boliede natuurlijk!

 

Je kijkt even onder de bijrijdersstoel... als daar een stuurdoos zit heb je waarschijnliojk telefoon.. afhankelijk van het nummer dat daar op staat kan je de mogelijkheden te weten komen....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb vandaag even onder de stoel gekeken. Wat ik met het oog kon zien was een kabel die daar lag... en verder had ik het idee dat er nog iets onder een afdekkap zat, iets zwart :) Zag zo snel even niet hoe ik die kap er af kon halen. Zit daar iets onder wat te maken kan hebben met de telefoon?

 

Zal anders ook wel even proberen er een foto van te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als het goed is zit je telefoon module onder/in die zwarte piepschuim achtige afdek kap. En naar wat ik begrepen heb zit het niet geschroeft en moet je die er zo afkunnen halen. Niet te hard er aan trekken de bekabeling zit er uiteraard nog aan vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Om elf even iets meer info op te bouwen even bij VW dealer langs geweest...

 

Nou nou, voor een originele incluis inbouw vragen ze pak um beet 580 euro... Is dat niet een beetje overdreven?

 

Wat heb ik dan meer? Dat ie dan via mij stuur en RS300 werkt?

Wat heb je dan voor dat geld?

 

Als je nu een RNS300 hebt en je hebt de houder op je dash en de module onder je stoel en alles is normaal origneel aangesloten dan zou het NU al moeten werken. Heb zelf de pairing adapter bijgekocht maar je kunt ook een toch adapter kopen. Zijn op Marktplaats ruim voorradig ;-)

Enige is dat je alleen kunt opnemen en ophangen via het stuur, bellen moet met de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zie dat idd dat VW ook gewoon de touch op hun site heeft staan.. rare verkoper dan die van vanmiddag!

 

Nog 1 vraagje: Bij die touch staat:

 

"Geschikt voor auto's met telefoonvoorbereiding. Niet i.c.m. premium telefoonvoorbereiding."

 

Hoe weet ik of ik een premium heb of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Premium is zonder houder op dash (telefoon kun je in de zak houden, ook als je wilt bellen). Met premium heb je een ander model module onder je passagiersstoel.

 

Die aanbieding die je noemt werkt niet met RNS300, werkt niet met 8 knops stuurwielbediening en niet met rood mfa...................

Voor verkopers valt het blijkbaar niet mee om de ontwikkelingen bij te houden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden