Ga naar inhoud
  • 0

Deur gaat niet open!


markvanliempt

Vraag

Ja hoor het is vochtig buiten en het eerste probleem meld zich! Bij het ontgrendelen van de passat hoor je de deuren open gaan maar de deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de ab, dus ff ramen laten zakken en van binnenuit openmaken. Erg lastig, iemand hier ervaring mee? Wat kan dit zijn? Aan de klink is het net of de auto nog op slot zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi, Ik heb een volkswagen passat uit 98 en nu gaan mijn beide achterdeuren niet meer open. Ik kan dit zelf niet los krijgen (sorry, vrouwen;))

Gezien de situatie mnoet ik echt proberen om hem door de keuring heen te krijgen... wie o wie wilt mij helpen om de deuren weer open te krijgen??

 

Alvast dank!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi, Ik heb een volkswagen passat uit 98 en nu gaan mijn beide achterdeuren niet meer open. Ik kan dit zelf niet los krijgen (sorry, vrouwen;))

Gezien de situatie mnoet ik echt proberen om hem door de keuring heen te krijgen... wie o wie wilt mij helpen om de deuren weer open te krijgen??

 

Alvast dank!

 

Groetjes

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Veel leesplezier.

 

Voor je probleem is het de moeite waard om naar Frank uit Apeldoorn

te rijden.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kijk eerst maar even naar de slurven tussen je achterdeur en de b-stijl. Als je je voorportier opent en tussen de stijl en het achterportier kijkt zit een zwarte rubberen slurf.

Vaak breekt de stroomdraad naar de deur. zie hier viewtopic.php?f=159&t=45653 voor wat foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gehad dat mijn rechter achter portier niet meer van open ging. Eerst gecheckt op draadbreuk zoals matthijs aangeeft, tevens op verweerde contacten in de stekkers. Bij mij was dit allemaal goed.

Met de afstandsbediening open en direct een klap ter hoogte van het slot gegeven. Na 2 of 3 keer ging die wel open. Nieuw deurslot erin en vooral nog geen problemen meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij gaat de deur aan de passagierzijde ook vanaf de buitenzijde niet meer open en van binnenuit wel. Dit is dus een tech probleem, alleen waar kan dit aan liggen?

Dit heb ik ook

 

Als je dit topic goed had doorgelezen was je zeer waarschijnlijk tot de conclusie gekomen dat zeer waarschijnlijk je bowdenkabel kapot is of verroest! Kost bij de dealer plus minus €15,-

Beste Mark ik kan het niet helemaal vinden waar het aan ligt, zit er dan ook de greep naar het slot ook een bowden kabel? en die zit vast? ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden