Ga naar inhoud
  • 0

Drl coderen


markvanliempt

Vraag

Ik heb mijn mist lampen nu ingesteld als dagrijverlichting maar wil ook mijn knipper lichtjes zwak mee laten branden voor. Eerst branden deze eigenlijk altijd nu gaan ze alleen aan als mn mistlampen uit zijn. Kan dit niet zo ingesteld worden dat mn knippers voor altijd branden en mn mistlampen echt als dagrijverlichting??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ozgur weet wie dat kan.... heb je een 3C8 module voor nodig en eoa duitser in Hanau oid... dus pb ozzy maar

Al een poosje geen berichten van Ozgur gezien.

 

Ff off topic daarover,

 

Ik praat nu ook even over eigenervaring, maar dr komen hier mensen op het forum die een paar euro's in de pot gooien en direct van mening zijn dat alles wat ze zeggen en doen waar is.

Mochten ze hun zin niet krijgen, gaan ze klagen en tja dan krijgen mensen een waarschuwing.

 

Back on topic

 

Dit zou alleen willen met xenon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Resultaat van even hobbyen na werktijd vanavond:

 

http://www.youtube.com/watch?v=S5RcQU-nMLU

 

Sorry voor de kwaliteit is met m'n telefoon opgenomen.

 

En de credits gaan naar...... :mrgreen: (het was tenslotte een ideetje van mij, waar ik best lang naar onderzoek had gedaan... :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lucas,

 

Welke lampjes of leds heb je in dat stadslicht gepropt? Dat zijn toch niet de gewone 5W lampjes...

Dit is wel mooi zo... lijkt tenminste 100% origineel.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het lijkt wel dat er halogeenlampjes inzitten, zoveel licht geven ze... Misschien ga ik het ook wel zo coderen... misschien toch de S6 led's er terug in.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een 3C van 2006, is dat dan ook mogelijk om de mistlampen als DRL te laten functioneren? ik heb geen vagcom, is dat ergens te laten doen?

 

Hangt van je boordnet af, Guy heeft (speciale) DRL lampjes voor in de mistlampen, pm hem is anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
of gewoon COB LED's is ook erg mooi.

 

Wat Guy heeft wordt wel goed gekeurd door TÜV enz.

 

DRL in mistlampen horen een bepaald goedkeurings code te hebben, anders mag je eigenlijk je mistlampen niet als DRL gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
of gewoon COB LED's is ook erg mooi.

 

Wat Guy heeft wordt wel goed gekeurd door TÜV enz.

 

DRL in mistlampen horen een bepaald goedkeurings code te hebben, anders mag je eigenlijk je mistlampen niet als DRL gebruiken.

 

Wat zijn COB LED's precies dan? foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook geprobeerd mijn mistlampen als DRL in te stellen via byte17 bit 4 alleen gaan er geen mistlampen branden :-(. Uiteindelijk DRL op Scandinavisch gezet maar nu branden ook de stadslichten mee. Het moet toch ook mogelijk zijn alleen de mistlampen als DRL te laten branden? Ik heb de volgende boordnet: 3C0937049AJ.

Of kan dit niet met mijn boordnet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden